Skip to content

Biscuiți pentru ceaiul de vineri

Martie 23, 2012

Mie îmi plac companiile care decid să implementezi toate nebuniile creativilor. Care au încredere că cineva va aprecia. Pentru că a vinde nu înseamnă de cele mai multe ori creativ, ci practic. Și foarte puțini oameni citesc printre rânduri și interpretează simboluri.

Dar ei sunt. Iată campania Oreo de 100 ani mi-a plăcut mult. Eu nu-s fan Oreo, știu oameni care sunt. Dar anume prin această campanie, eu aș cumpăra. Iată pentru o vinere ușoară și creativă faceți-vă un ceai și Enjoy.

One Comment leave one →
  1. nabiyafly permalink
    Martie 23, 2012 14:13

    imi place si mie campaniile si spoturile publicitare de asa gen, desi poate nu esti fan chiar ceva iti zice ca you must to try this )))))

Butterfly sharing is caring

