Skip to content

Occupy Apartamentul tău

Martie 21, 2012

Eu merit să am apartamentul meu. Acoperișul meu deasupra capului unde să fac ce vreau eu acolo. Unde să-mi invit prietenii. Unde să mă uit la meciurile lui Liverpool, unde să ascult Beatles. Unde vecinii să fie oameni de treabă și unde oamenii să se respecte, să păstreze curățenia și alte lucruri. Dar până la respect eu vreau apartamentul meu.

Azi pe Facebook s-a deschis înscrierea la apartamente pentru cetățenii Republicii Moldova. Și fiecare poate să-și ocupe apartamentul care vrea. Al meu e numărul 27. Sunt vecin cu Ion Gonța și Radu Chivriga. La mine în bloc va trăi și Ion Grosu, în apartamentul 21. Lista e deschisă și oricine poate să se înscrie.

Mihai Bologan, cu Șefa Aparatului și cu restul echipei: Victoria Vlad, Lilian Mirror și Tatiana Roșca-Robu vor avea grijă de listă și vor face așa ca apartamente să ajungă la fiecare.

Dacă vrei să-ți ocupi apartamentul tău înscriete aici: Apartamente frumoase pentru oameni frumoși.

De ce merit eu acest apartament!

Am fost la vot la toate alegerile din ultimii 4 ani.

Am participat la olimpiade cât eram în liceu.

Am reprezentat Moldova în 9 țări.

Am participat în diferite proiecte.

Plătesc la microbuz și la troleibuz.

Arunc gunoiul la gunoi.

Scriu cu diacritice.

Știu prim strofă din imn.

Dacă cineva crede că eu nu merit acest apartament să spună acum sau să tacă pe veci.

Lista celor care au ocupat apartament pe la ora 21.00:

Iată care mai sunt cerințele oamenilor care s-au înscris:

    

Iată un reportaj care ar explica lista cu apartamente.

Au mai scris: Mihai, Tatiana, Liuba

6 comentarii leave one →
  1. Arincik permalink
    Martie 22, 2012 11:19

    Eu nu cred ca statul e obligat sa dea cuiva apartamente asha de ochi frumoshi. Deja a trecut perioada cynd oamenii erau la mila conducerii, acum synt companii private de constructzii shi blocurile noi apar ca ciupercile dupa ploaie, cui ii trebuie apartament sa ridice fundul de pe scaun shi sa caute. Statul e obligat sa aiba grija de persoanele dezavantajate, restul nu au ce ashtepta.

    • Martie 22, 2012 11:31

      Arina, exact!

      Dar zilnic, cineva ceva cerșește de la stat.

  2. Martie 26, 2012 00:57

    Eu cred ca il meriti!🙂

  3. Cristina permalink
    Martie 31, 2012 14:01

    De la fiecare după posibilități, fiecăruia după necesități!

Trackbacks

  1. Mihai Bologan » Blog Archive » Proiect social: apartamente pentru toți
  2. Occupy Apartamentul tău « VOXPUBLIKA| Platforma de comentarii, bloguri si analize a Publika.md

Butterfly sharing is caring

