Skip to content

Waking up in the morning feeling like P. Diddy

Martie 4, 2012

Eu cred că nicio poză nu ne poate face să arătăm altfel de cum suntem. Mulți totuși preferă să posteze doar pozele care i-ar avantaja direct. Unii pun doar poze sexy, alții doar în costum, alții doar în care se distrează. Asta mă face să intuiesc că persistă o frică de a nu-i vedea oamenii altfel de cum sunt. Dar întrebarea e, cum sunt ei?

Mie îmi place să văd istorioara din spatele pozelor, istorioarele care se trezesc în amitirea a mai multor doar dintr-o simplă privire. Și toți au astfel de poze. Mulți spun că nu le postează pentru că le păstrează doar pentru ei în calculator. Întrebarea mea e, de câte ori voi vă uitați la toate pozele din calculator? (asta în caz în care nu moare calculatorul și pierdeți toate pozele).

Cu cât o poză e mai ciudată și tu arăți mai ciudat în ea cu atât are mai multe povești de spus la nepoți. Așa încât am făcut o mini-colecție a pozelor care eu le serveam pe post de oglindă când călătoream și mă trezeam dimineața. Și mai cred că în toate eu îs extrem de sexy, iată așa, be be be be.

Vara 2011. Întoarcerea din Serbia

Vara 2011. Întoarcerea din Serbia

Iarna 2009. Drumul spre Chicago

Primăvara 2010. Primul Mate în San Francisco

Vara 2010. Love me do in Timișoara

Primăvara 2010. Lav, pis and rokenrol in Kansas City

Primăvara 2011. 39 ore în trenul Chișinău - Varșovia

Primăvara 2010. Bun venit în orașul îngerilor, Los Angeles

Iarna 2012. Sleeping like a boss between Helsinki and Kiev

Vara 2011. Gustar forever young

7 comentarii leave one →
  1. Melly permalink
    Martie 5, 2012 10:28

    No wayyyyy :))…there are limits you know!..

    Trebuia să postezi un avertisment la începutul articolului..ceva de genul: « Atenție acest blog conține poze șocante, cei cu probleme cardiace sau principii estetice deosebite sunt rugați să se țină bine »…

    Jeeesssss :))

    • Martie 5, 2012 10:42

      Cuvâtul șocant de mult și-a pierdut din valoare:) da eu cred că pozele îs cute:)

    • Melly permalink
      Martie 5, 2012 11:24

      „Cute” îs bebelușii tu ești OMFG…OMFG :-O :))

    • Martie 5, 2012 11:33

      Apu eu tot îs bebe, mai ales când nu mă bierberesc:)

    • Martie 5, 2012 18:05

      *barbieresc

    • Martie 5, 2012 18:09

      Nitza merci, mereu încurc verbu ăsta:)

    • Martie 5, 2012 18:09

      Barbie-eresc:))))

Butterfly sharing is caring

