Skip to content

Identifică hipsterii din jurul tău!

Februarie 23, 2012

Azi am făcut o concluzie simplă. După filmele preferate, muzica preferată și preocupațiile feicăruia, frate-miu, Victor Lebedev e Geek, iar Alexandru Gurdilă e Hipster.

Și mulții alții din jurul meu îi pot vedea mai clar deja. O dată v-am arătat evoluția Geeks în lume. Acum vedeți și voi dacă sunteți Geek sau Hipster.

Eu cum nu ai da, tot spre Hipster sunt, deși eu îs Fluturaș!

Sursa: Geeks are Sexy

4 comentarii leave one →
  1. Februarie 23, 2012 15:19

    taman că după filme eu îs totalmente geek

    • Februarie 23, 2012 15:56

      da după restu? ș eu nu te știam fanat lord of the rings, star wars sau back to the future

    • Februarie 23, 2012 18:30

      eu îs tare mare fan de geek stuff (filme, jocuri etc.)

    • Februarie 23, 2012 21:04

      În schemă scrie că hipsterii niciodată nu vor recunoaște că sunt hipsteri:) da apropo asta nu-i rău:)

Butterfly sharing is caring

