Skip to content

Din Helsinki în Frankfurt în 15 pași simpli!

Februarie 17, 2012

Până să vă povestesc cât de perversă și muzicală e limba finlandeză, cât de calmi sunt oamenii și alte lucruri cu zăpadă, iată un cuprins a ceea ce a însemnat pentru mine Helsinki și Frankfurt.

Am zburat cu Lufthansa și am băut bere în fiece avion

La Hanken, Școală de Economie a început International Helsinki Days

Temperatura zilnică de -20 grade

Am fost în Orimatilla la cabană

Și ne-am tăvălit goi în zăpadă

Ziua se termina atunci când se terminau Guest lectures, și începea atunci când nu mai era bere

Am jucat Caps, trebuie să vă învăț și pe voi

Am vizitat fabrica de ciocolată Fazer

Pulka lor e ca săniușul nostru, doar că noi avem sănii mai rezistente

Frankfurtul m-a întâmpinat cu multe sex-shop-uri!

Orice am face cu toții atingem același pământ

Râul Main e frumos și cărările lui - romantice

În Frankfurt există la fel un pod unde îndrăgostiții pun lacăte acolo ca să ruginească

Bisericile de acolo au o arhitectură uimitoare

Apoi am ajuns acasă și am observat că dincolo zăpada era mai albă

Stay tuned for other stories!

4 comentarii leave one →
  1. Februarie 17, 2012 09:37

    Bv pentru reportajul „cu picioarele pe pământ”😀

    • Februarie 17, 2012 10:19

      Adică eu mi-am băgat picioru în post :))

  2. Arincik permalink
    Februarie 17, 2012 14:39

    Tot normal, da numai picioarele paroase o sa-mi vina la noapte in coshmaruri…

    • Februarie 17, 2012 14:44

      Da poți să lke epilezi în fotoshop

Butterfly sharing is caring

