Skip to content

Vreau E-Tătișelea

Februarie 1, 2012

Eu vreau ca să pot sta în fața calculatorului și să pot planifica orice. Să nu trebuiască să sun la toate numerele de telefon de pe website-ul gării ca să știu unde anume ajunge în Timișoara.

Să pot cumpăra biletele la orice ar vrea rânza mea direct on-line. Vreau să mă duc până în Cahul, îmi iau biletu și mă duc direct la gară. De aceea m-am bucurat când pe Zumzi a apărut opțiunea să poți plăti cu cardul.

Vreau să pot să-mi încarc telefonul on-line și să-mi cumpăr prezervative care să mi le aducă acasă.

Vreau să verific unde e scrisoarea mea care am trimis-o și când și ce și unde vine. Și da, vreau să vină la timp.

E-Guvern

E-Government a lansat o campanie de informare referitor la asta și eu sper că în scurt timp viața să fie mai comodă. Vi le arăt și vouă chiar dacă E-gov-ul nu m-a chemat anul trecut la interviu și nu m-au luat să-mi fac practica de an acolo. Iaca eu nu port pică.

Ce vă place, sau ce nu vă place puteți lăsa în comentarii, oamenii de la E-Gov numaidecât vor citi cu drag.

7 comentarii leave one →
  1. Februarie 1, 2012 01:29

    ALELUIA !!!

  2. Februarie 1, 2012 11:58

    bun slogan E guvernarea ta!

  3. Februarie 1, 2012 21:32

    e-Guvernul ăsta are o groază de bani dacă au putut plăti într-o zi așa de mulți bloggeri cu același material.

    A fost interesant să studiez lista… toți sunt oamenii din coloana pseudo-independentă a lui Filat.

  4. Februarie 3, 2012 21:18

    Iti transmitem, Alex, un pic intarziat un multumesc, ne bucuram ca ne sustii si cum spui in articol citim cu drag comentarii. Si tot ca tine ne mai amuzam uneori.🙂

Butterfly sharing is caring

