Skip to content

Tipurile de oameni pe Facebook

Ianuarie 26, 2012

O dată am încercat să facă o schemă a felurilor de like-uri ce există pe Facebook, de asemenea, v-am spus de ce oamenii fac share. Azi am găsit următorul infografic (în paint) despre felurile de oameni pe Facebook.

Sunt sigur că voi veți mai găsi mai multe feluri și îmi este interesant care anume.

Eu aș mai adăuga:

  • Participantul – Participă mereu la toate concursurile pe Facebook și cere like-uri.
  • Persoanele La Revedere – mereu spun că se duc de pe Facebook, trimit adresa de skype și numărul de telefon la toți dar până la urmp nu se mai duc, ori se întorc peste puțin timp
  • Rebelii – postează doar că sunt împotriva la tot: Facebook, oamenii care scriu prea des, care nu scriu deloc, împotriva linkurilor, împotriva sistemelor, împotriva reklamei și invitațiilor.
  • 9gagerii – postează doar linkuri de pe 9gag și se simt importanți.
  • Inchiziția – persoanele care fac report la orice lucru care nu le place, șterg foarte repede prietenii sau îi pun în hide, ei simt că e de datoria lor să păstreze Facebook-ul curat.
  • X-mănii – sunt în listele de prieteni la toți dar nimeni nu știe exact cine sunt ei.
  • Cekinii – doar te zăresc că sunteți în aceeași încăpere cu persoana dată cum tot Facebook-ul știe că voi sunteți împreună în același local, deși nu spune niciodată salut.
  • I-love-my-joberii – tot ce partajează ei, sau vorbesc sau postează e despre ceea ce fac la lucru.

Voi care i-ați mai adăuga?

sursa: weknowmemes

8 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 26, 2012 23:33

    da eu şine-s, dară? 😀

    • Ianuarie 27, 2012 00:31

      Linker. tu ești la mine-n favorites ș numa linkuri pui:)))

    • Ianuarie 27, 2012 14:12

      şi ganeşti 😀

    • Ianuarie 27, 2012 15:42

      Da nu ganesc. Tu chiar tare multe link-uri pui, da asta nu-i șeva rău:)

  2. Ianuarie 27, 2012 17:22

    Uite la ce am ajuns că oamenii deja sunt categorizați dupa modul în care petrec timpul pe rețeli sociale.

    P.S. Lurker ^_^

    • Ianuarie 27, 2012 22:42

      Eu tot uneori is Lurker:)

  3. nabiyafly permalink
    Ianuarie 29, 2012 13:20

    mmm interesant, cred că şi eu sînt un pic Lurker ))))

Butterfly sharing is caring

