Skip to content

[2011]: Ceiuț, cântecel și zâmbet!

Ianuarie 22, 2012

Anul trecut spuneam asta: ”De multe ori timpul nu se măsoară în secunde, minute, zile, luni și ani. De multe ori timpul se măsoară în perioadele unui cântec. Cântec pe care îl asculți la nesfârșit, și îl pui repeat încă o dată, încă o dată, încă o dată până când îi înnebunești pe toți cei de lângă tine.”

Și săptămâna asta iar m-am ciocnit de cântece care pot spune povestea anului 2011. Cântece care le voi asculta și peste 5 ani și îmi vor readuce sentimente, persoane și locuri, cântece care stau acolo la tine în inimă și unesc punctele. Cântece care îțu fac inima să bată mai tare și cântece care să te facă să plângi. Sau pur și simplu cântece care au apărut de niciunde și te-au schimbat.

Anul ăsta iar am avut terapii de Snails, Poets of the Fall, Regina Spektor sau Placebo, dar au mai fost și următoarele cântece care acum mă fac să zâmbesc. Sper să vă placă.

Where is my mind? E în cântecele astea:

Ianuarie

The Frames – Star Star

Star star teach me how to shine shine
Teach me so I know what’s going on in your mind
‘Cause I don’t understand these people
Who say the hill’s to steep
Well they talk and talk forever
But they just never climb

Februarie

Lisa Germano – From a Shell

From a little shell
At the bottom of the sea
Was the Earth and the Moon
And the Sun above me
But the world fell down
With some people still around
There is love, there is love

Martie

The Raveonettes – Ode to L.A.

Take a minute listen to this town
Don’t you ever feel you have to come
Take a minute she won’t let you down

Aprilie

Les chansons d’amour – As-tu déjà aimé

Les amours passagères
font de futils efforts.
Leurs caresses ephémères
nous faitguent le corps.

Les amours qui durent
font les amants moins beaux.
Leurs caresses, à l’usure,
ont raison de nos peaux.

Mai

Editors – No sound but the wind

Help me to carry the fire 
We will keep it alight together 
Help me to carry the fire 
It will light our way forever 

Iunie

Greg Laswell – Comes and Goes

This one’s for the faithless
The ones that are surprised
They are only where they are now
Regardless of their fight

Iulie

Alina Manole – Lună Pătrată

vreau să -mi cumperi o lună pătrată 
să mă plimb cu ea pe stradă
și lumea să mă-ntrebe mirată
de unde am eu o lună pătrată

August

Beth Gibbons – Mysteries

I cannot ask for more
When the time bell blows my heart
And I have scored a better day
Well nobody made this war of mine

Septembrie

Bright Eyes – The road to joy

Well I could have been a famous singer
If I had someone else’s voice
But failure’s always sounded better
Lets fuck it up boys, make some noise!

Octombrie

Archive – Fuck you

Can’t believe you were once just like anyone else
then you grew and became like the devil himself
Pray to God I think of a nice thing to say
But I don’t think I can so fuck you anyway

Noiembrie

Take That – When we were young

I’m here with the lovers
Then we burned the bridges we’re crossing over
Just to see the firelight
And the innocent are getting over being old tonight

Decembrie

Kath Bloom – Come Here

No I’m not impossible to touch,
I have never wanted you so much

Eu acu am în față notițe cu tare multe cântece și mi-a fost greu să aleg, dar astea de sus însemană ceva și eu le prețuiesc. Totuși până una alta iată o aplicație unde puteți să vedeți toate link-urile care le-ați postat vreodată: Links App. Și deja amintiri plăcute.

Și ca să continui tradiția un cântecel pentru voie bună:

4 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 23, 2012 00:16

    super ideia cu periodizarea😀

    • Ianuarie 23, 2012 00:54

      Deja al doilea an fac, cred că va fi deja tradiție. ș îmi par că piesele de anu ăsta îs mai bune și nuș cum sentimentele mai intense:)

  2. Ianuarie 23, 2012 10:48

    buna traditia, eu le tin pe toate in playlist si calatoresc in trecut cu ele. Piesele bune de tot, si sentimentele cred ca au fost la fel😀

Butterfly sharing is caring

