Skip to content

Absolut Travelling!

Ianuarie 19, 2012

Mie îmi place să călătoresc. Azi am găsit un site tare fain cu afișe de la Vodka Absolut, și am încercat să-mi aleg locurile unde am fost și mă voi duce și iată ce găsii.

Mulțumesc lui Josh pentru pozele cu Moldova!

 

1 4

3

2

Călătorie Plăcută!

2 comentarii leave one →
  1. myina permalink
    Ianuarie 20, 2012 12:46

    Foarte fain!

Trackbacks

  1. Places I’ve been – featuring Absolut Vodka… | Ministrul Tastaturii

Butterfly sharing is caring

