Skip to content

Sfârșitul Lumii versiunea pin-up girls

Ianuarie 16, 2012

De prin 2007, vara, am început să mă văd cu o prietenă. O dată pe an, vara ne vedeam și ea îmi povestea ceva. Mi-a povestit despre criminali în serie, despre în ce ramificații se împarte muzica rock și ce festivaluri sunt prin Europa, și mi-a mai povestit despre pin-up girls. De atunci mă mai uit și dacă găsesc ceva interesant, salvez.

Azi pe blogul lui Andrew Tarusov, găsit un calendar cu pin-up girls despre sfârșitul lumii și mi-a părut super sexxy, de aceea îl împart cu voi, admirați, eu asta am făcut.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O săptămână frumoasă!

2 comentarii leave one →
  1. Lambda* permalink
    Ianuarie 16, 2012 23:34

    Nice calendar despre tema epica,dar mai mult imi place versiunea rusa a unui autor cu aceasi familie ca si a ta.
    http://www.artlebedev.ru/everything/pizdets/

    • Ianuarie 16, 2012 23:38

      Fain, dar mie mi-au plăcut pin-up girls:) ele îs așă de săxi.

Butterfly sharing is caring

