Skip to content

#maturăm Gunoiul!

Ianuarie 5, 2012

Am observat că în ultimul timp noi vedem spam-ul și taxăm spam-ul mai mult decât gunoiul de afară, de pe străzi, gunoiul ce îl lăsăm noi în urmă.

Dacă cineva se spămuiește care e de obicei procedura: Preîntâmpinăm prietenul să nu ne spămuiască, pe urmă le dăm ultimatum, iar pe urmă Block, Ignore, Șterge din prieteni. Dar dacă vedem că cineva aruncă o sticlă în fața noastră ne facem că nu vedem.

Eu nu am participat anul trecut la Hai Moldova, anul ăsta încă voi mai vedea. Dar când eram la facultate, mergeam jumate de hol doar ca să-mi arunc paharul de la cafea, geanta mii plină cu hârtiuțe de la gume, bilete sau alt gunoi care e considerat prea mic pentru a fi gunoi. Dacă ești la concert, aruncă sticla de la bere în urnă, nu pe unde se nimerește.

Recent am văzut doi prieteni, Johnny și Victor care au aruncat un rest de țigară și un bilet în fața mea. Eu le-am zis că le-a căzut ceva. Primul mi-a spus că oricum este cineva care face curat așa că pentru ce să mai arunce la urnă, al doilea pur și simplu a zâmbit și a călcat biletul.

Pe urmă ne plângem că e gunoi pe unde mergem. Dacă cineva strânge gunoiul nu înseamnă că trebuie să facem gunoi. Dacă cineva tratează sifilisul, trebuie numaidecât să avem sifilis?

Soluție Social Media

Apoi știu că mulți au văzut oameni făcând asta pe care nu-i știau, iar dacă le zici ceva, te poți alege cu vreun ochi vânăt sau la sigur un #mat în urma ta. Dar dacă am atenționa prietenii noștri. Acestora poate le-ar fi rușine față de tine sau poate le va fi frică să facă gunoi în fața noastră.

Deci, eu de azi înainte când voi vedea un prieten care face gunoi și care la atenționarea mea nu aruncă gunoiul la urnă, îi pun poza lui pe Blog, fac Share pe Facebook și mai scriu și pe Twitter cu lux de detalii unde, cum și ce gunoi a lăsat în urmă. Și asta la sigur nu va fi plăcut deci scade probabilitatea că vor mai arunca gunoi.

Dacă mă vedeți pe mine făcând asta, simțiți-vă liberi să faceți share la poza mea. Eu cred că în felul ăsta poate schimbăm Chișinăul cel puțin într-un oraș mai curat. Investiții și cofibrăikuri nu trebuie, trebuie doar să fim atenți!

Mulțumesc și acum două imagini faine.

6 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 5, 2012 21:29

    Ai dreptate!

  2. adymacsut permalink
    Ianuarie 6, 2012 12:19

    Nu ai mentionat posesorii masinilor de lux ce aruna pe geam.. in viteza .. sticle de plastic, hartii, resturi de tigari. Ar mai fi de mentionat ca locurile de picnic sunt confundate de catre multe persoane cu … groapa de gunoi.

    • Ianuarie 6, 2012 18:29

      o daaa, doar că la aceștia le poți memora numărul de înmatriculare și posta:)

  3. Melly permalink
    Ianuarie 7, 2012 12:19

    Suna bine ideea ta dar ar fi mai ok daca te-ai asigura ca nu incalci si ceva drepturi constitutionale in momentul in care faci publice niste informatii fara acordul titularilor ;)..ar fi pacat ca actiunea ta sa aiba efecte nedorite 😀

    Oricum eu iti urez succes in actiuni :)..bine ca mai sunt persoane care gasesc timp si pt asemenea activitati 🙂 🙂

    take care my B 🙂

    • Ianuarie 7, 2012 21:21

      🙂 Mulțumesc dear, deja aștept părerea unor juriști dar nu cred să fie vreo problemă:)

Trackbacks

  1. #maturăm Gunoiul! « VOXPUBLIKA | Platforma de comentarii, bloguri si analize a Publika.md

Butterfly sharing is caring

