Skip to content

Filat citește, deci e sexxy!

Decembrie 28, 2011

Fiecare își spune că în noul an va face lucruri care nu le-a făcut mai înainte sau lucruri care ar vrea să le schimbe. Apoi, pe noi la Comunicare, ne-au învățat să fim foarte atenți la discursurile noastre publice (eu desigur încă am probleme la capitolul ăsta), dar cum se spune eu nu-s Filat, și Filat nu e Lebedev. Oi fi eu Blog-Prim-ministrul Bloguvernului în decembrie dar Vlad Filat e oricum Prim-ministrul Moldovei.

Și deci eu cred că el dacă promite ceva în public, el trebuie să se țină de promisiune, pentru că dacă nu-și ține cuvântul în fața la cei mai buni studenți și oficiali de la Bursa de Merit 2011, cum aș vedea eu că și-ar ține promisiunile față de o țară.

Și deci să trec la oile mele. În discursul său, când înmâna premiile, a spus că toți au laptop-uri de aceea din partea lui, li se vor da cărți, cărți pe care el promite să le citească și la anul când se vor vedea să-și schimbe cu părerea dacă le-au plăcut sau nu cărțile.

Eu știu că pot părea rău, dar eu nu cred că Filat va citi cărțile de aceea acest post e ca o provocare și ca o aducere aminte pentru domn Prim-ministru să citească cărțile. Ba chiar fac și un countdown până la 19 decembrie 2012 (exact cu 2 zile înainte de sfârșitul lumii).

Cărțile care trebuie să le citească Vlad Filat!:

  • Barthes Roland, Imperiul Semnelor
Aici va vedea ce înseamnă fiece semn pe care îl face în discursurile sale
  • Beauchamp Paul, Cincizeci de portrete biblice
Sexul povestit mici se încadrează perfect în acest context
  • Brunaux Jean Louis, Druizii. Filosofi printre barbari
Asterix și Obelix și Stonehenge
  • Deliege Robert, O istorie a antropologiei. Școloi, autori, teorii
Despre asta Alex Cosmescu și Andrei Fedoreev mai mult știe
  • Muchembled Robert, Societatea rafinată. Politică și politețe în Franța, din secolul XVI-lea până în secolul al XX-lea
Visul Moldovei
  • Nemo Philippe, Ce este Occidentul?
Sau cum să te înțelegi cu Noua Dreaptă.
  • Oprea Ștefan, Rusu Ana-Maria, Cartea Oscarurilor
Da mai știi în caz de reprofilare
  • Vigarello Georges, O istorie a frumuseții. Corpul și arta înfrumusețării din renaștere până în zilele noastre
Despre Concursurile de Miss din toată Moldova, vorba lu Chironda: Miss Căușeni.
  • Yade Rama, Drepturile omului pe înțelesul copiilor de la 7 la 77 de ani
Exact și despre legea anti-discriminare
  • Zimmermann Michel, O cronologie a evului mediu
Sau Chișinăul zilelor noastre 
  • Analele Asociației Naționale a Tinerilor istorici din Moldova
Una din cele mai interesante cărți.
  • Patrimoniul natural pentru un nou urbanism în Republica Moldova
Sau despre clădirile istorice din Chișinău
  • Protecția juridică a patrimoniului arheologic. Culegere de acte normative și convenții internaționale
Libera exprimare și scrisorile către Moș Crăciun
  • Dumitru Diana, Marea Britanie și Unirea Principatelor Române
Carte recomandată de Ghimpu și Alexandru Fală.
  • Micu Gabriel Basarabia, România și Geopolitica marilor puteri
Putin, Obama și Merkel.
  • Sava Lucia, Viața cotidiană în orașul Chișinău la începutul secolului al XX-lea (1900-1918)
Amintiri din copilărie.

Lectură plăcută și Sărbători Fericite. Iar dacă eu voi putea să-l întreb vreodată ceva, îi voia duce mereu aminte de cărțile astea, și chiar nu contează că e ocupat, dacă a spus că le va citi, să le citească.

Citim deci suntem sexxy, Acasă la Fluturaș.

17 comentarii leave one →
  1. Decembrie 28, 2011 15:52

    hoho )) aici este si fratemiu )))

    • Decembrie 28, 2011 15:53

      deci ai și tu cărțile:)

  2. Decembrie 28, 2011 15:54

    Roland Barthes – fiecare semn in discursurile sale?? )))) buhahah )) Alex, ar fi bine s-o citesti si tu. Asta nu e carte de body language!!! )) rade harb de oala sparta

    sau o vorba de la chinezi – Nu te plange de zapada de pe acoperisul vecinului , cand pragul casei tale nu e curat!!

    • Decembrie 28, 2011 15:58

      semn eu nu am luat-o ca body language, ăla e allan pease:) semn ca semn din discurs:P semiotică and stuff😛 triunghiurile lu saussure și pierce😛

  3. Decembrie 28, 2011 16:15

    titlul nu are aproape nici o legătura cu însuși cartea. Iar rezumatele de pe net cu atât mai mult. Iar înuși cartea nu are nici cu semnele legătură!

    • Decembrie 28, 2011 16:20

      Marcel, tu ai frunzărit cartea?

  4. Decembrie 28, 2011 16:24

    nu, eu aproape am terminato!

    • Decembrie 28, 2011 16:40

      și vrei să zici că acolo nu-i nimic semiotică? tu prea direct luat cuvintele mele😛 și dacă observat comentariile nu prea au nimic legătură cu cartea propriu zisă- doar direcții. apoi fișca nu e în ce zic eu, da în ce a promis domnu😛

      PS: Barthes îi ciotkii, numai că m-o cam zăibit la facultate:))

  5. Decembrie 28, 2011 16:46

    da da, da mie cel mai tare îmi place cand eu jumate de sută cu bela!!!

  6. Decembrie 28, 2011 22:14

    ei

  7. Purici Valentin permalink
    Decembrie 29, 2011 21:49

    După mine, nu este o chiar reuşită colecţie de lecturi. Anual se editează o puzderie de lecturi. Este firesc că nu vei reuşi să le cuprinzi pe toate, dar absurd să nu citeşti deloc. Există însă, cărţi geniale- ele şi trebuiesc citite.

    • Decembrie 29, 2011 22:04

      Exact, eu tot cred că se puteau da cărți mai bune:)

  8. Ianuarie 17, 2012 20:12

    Da cine îs fetele sexi? Premianţi ai bursei de merit? De ce predomină madmoisellele? Discriminare!Unimediaa!

    • Ianuarie 17, 2012 21:08

      da îs câștigătoare a bursei de merit

Trackbacks

  1. Filat citește, deci e sexxy! « VOXPUBLIKA | Platforma de comentarii, bloguri si analize a Publika.md

Butterfly sharing is caring

