Skip to content

Marinka Mandarinka Andronic

Decembrie 27, 2011

Mie îmi plac oameni care când vor ceva fac totul posibil să obțină acel ceva. Oameni care nu stau locului și oameni care pot fi fericiți sau nefericiți din nimicuri. Oameni care pot experimenta orice și oameni care să poată avea grijă de ei însuși. Să planifice lucrurile, să calculeze ce le trebuie, cum le trebuie și de ce le trebuie.

Oameni care nu condiționează fericirea, legând-o de alți oameni ci condiționează alți oameni prin fericirea lor. Oameni la care să te uiți și să zici: Și eu vreau. Oameni care atunci când povestesc ceva, tu iei locul lor în povestirile lor și visezi. De aceea mie îmi plac oamenii ce povestesc care mă fac pe mine să tac prin ceea ce spun, deoarece eu mă inspir și indirect trăiesc totul ce mi se spune.

Iar Marina e o astfel de persoană, deși când te uiți la ea pare fragilă și neajutorată, ea a trăit mai multe dileme, confuzii, și elemente-cheie unde trebuie să iei decizii urgente și fără ca să-ți dicteze nimeni ce trebuie să faci. Noi de cele mai multe ori așteptăm să facem cum ne zice mama, cel mai bun prieten, prietena sau prietenul sau mentorul sau oricare alt om. Să luăm noi deciziile noastre ne sperie. Și îmi plac oamenii care chiar dacă sunt speriați, ei iau aceste decizii. Poate nu sunt cele mai bune sau cele mai rele dar sunt deciziile lor.

M&Ms-urile cafenii

De la bomboanele din filmu cu Jennifer Lopez am cam început să vorbim. Eu eram în perioada în care îmi reveneam din re-șocul cultural după USA și visam la Norvegia. Iar Marina fusese și ea în USA, în locuri cunoscute de mine, Minneapolis, Minnesota. Și era de acord cu mine că kissing a latino-american its one of the best in a lifetime.

Iar în perioada când nu vroiam Crăciun anul trecut am cunoscut-o. Și cam de atunci eu am început să întârzii la meetinguri și să ascult la greu Damien Rice. Atunci am început să mă îndrăgostesc de povestirile este despre America și despre Franța.

Marina învață în Nice și vizitat foarte mult din Franța, și cum eu sunt un fan al filmului For Lovers Only, vreu și eu să vizitez Franța așa încât prin ceea ce povestea eu mi făceam planuri franceze. Eu habar nu am când ele se vor întâmpla dar știu că vor fi realitate. Și Marina are grijă de ea acolo, eu știu că eu tot m-aș descurca, dar când au oameni când vorbesc despre asta nu știu de ce cred că e peste puterile mele. Fix același sentiment aveam când Andrei Fedoreev vorbea despre traiurile lui europene, cum treb să se descurce cu apartamentul și alte chestii rutinare.

Marinka mi-a confirmat faptul că accentul rusesc la limbii române e foarte sexxy. Eu atunci credeam că e așa, da iaca Marinka a făcut dintr-o probabilitate un adevăr. Apoi mi-a povestit că a jucat FishVille și i-a murit toți peștii, iar o glumă de-a ei a devenit hit la facultate.

Numai că tot ce impresionează nu e pentru mult timp, de aceea eu tare mă bucur când Marinka vine prin Moldova și deși e foarte ocupată, mai ieșim la un ceai să povestim și să reactualizăm informația ce e mai nou la tine. Uneori cred că oamenii ca Marinka care se confirmă în timp vor fi mult timp la tine în viață. Oameni chiar dacă îi vezi o dată la 10 luni, când vorbești cu ei, persistă același interes în discuție și ai ce vorbi.

Eu nu cred în relații de la distanță dar cred în oameni ce pot face parte activ în viața ta de la distanță, printre ei mai sunt Aliona, Ioana și Ella. De multe ori mii frică să nu-i pierd deși știu că e normal ca oamenii să intre și să plece din viețile noastre, dar după un timp, spațiile goale sunt cu greu umplute. De aceea încerc să mă bucur de persoane atâta timp cât ele sunt aici și să fiu și eu aici pentru ele.

Englezii beau ceai la ora 5

Mie îmi place ce muzică ascultă Marinka și îmi place că ei îi place ce muzică ascult eu. Și asta face nu știu cum dialogul mai ușor, atunci când găsesc un cântec nou și care îmi place fac share cu ea. Și asta păstrează conexiunea dintre oameni.

Vara asta, Marinka și-a pus lentile albastre și cred că a fost prima persoană pe care am văzut-o cu lentile așa albastre. Marinka în Chișinău a învățat la Mihai Eminescu, și pe lângă Speranța, Julik și Dan și ceilalți oameni care îi știu de acolo, începusem să cred că Liceul e chiar unul interesant.

Marina e zodie de aer și ziua ei în sumă dă 27. Știu că e ciudat și eu continui mania mea, dar face parte din mine și eu nu pot să nu observ asta.

Marina îi ambițioasă și îi plac oamenii ambițioși and someday she is gonna hit the stars. Și eu nu știu dacă ea asta știe, dar eu sunt sigur și mulți oameni care o cunosc, pot să confirme acest lucru iar dacă Marina se va uita la ceea ce a făcut ea până acum, va vedea că ea e pe drumul cel bun.

Și mi se mai confirmă o regulă despre persoanele la care eu țin – practic nu avem poze comune. Și funny fact din poze, Marinei îi plac tot felul de animale.

Și iată e fix 1 an, și 12 zile de când eu o știu pe Marinka, și uite așa în acest timp a reușit să intre în familia mea 27.

Îmbrățișări.

2 comentarii leave one →
  1. Decembrie 27, 2011 14:38

    o stii suficient ca sa-i dedici un articol pe blog-ul mega-cunoscut🙂
    te invidiez ca ai asa persoane in viata ta, si te invidiez ca esti easy going personalitate care-ti permite sa mentii asa relatii frumoase

    si care e faza cu mania cifrelor ? tell more about it🙂

Butterfly sharing is caring

