Skip to content

Dansul Fluturașului în Washington, DC

Decembrie 24, 2011

Locație: Washington, DC, USA

Evenimentul: Closing Workshop for UGRAD 2009-2010

Tema serii: Talent Show

Synopsis: Moldovenii rupători ca deobicei au încerat să rupă scena. Eu când am aflat de Talent Show am zis că trebuie ceva funny. Așa că am decis să dansez 3 dansuri: Chicken Dance, Macarena și YMCA.

Până aproape de seara talentelor, credeam că voi dansa singur, când am văzut scena, l-am convins pe Victor să danseze cu mine. Am făcut o repetiție doar și oricum nimeni nu prea ținea minte ce trebuie să facem.

Apoi i-am convins și pe restul moldovenilor să iasă pe scena să ne susțină. Ori avea să fie rupător ori super penibil, oricum trebuia să încercăm.

Eu când am ieșit pe scenă să vorbesc mă gândeam mai mult la reacția publicului decât ce trebuie să spun, de aia speech-ul meu s-a primit de-a oaia și totuși vedeți în video cum totul a fost.

Acum când mă uit, îl văd ca un dans perfect pentru Crăciun.

Sărbători Fericite!

Și mulțumesc mult echipei mele de Moldoveni, noi rupem tot când suntem împreună.

 

 

4 comentarii leave one →
  1. nabiyafly permalink
    Decembrie 24, 2011 22:38

    bravooo!!!! a fost foarte vesel să urmăresc videoul, foarte frumos ce aţi făcut voi
    şi da, moldovenii cînd se adună e foarte rupător, iar dacă totul e în ultima minută pregătit e şi mai şi )))

  2. Decembrie 25, 2011 00:12

    super cool!!!!!!!!!!
    cand ti-a fi cel mai trist – sa revezi video🙂
    e cumva Corina pe acolo, linga voi, pe scena? sau mi-a parut?

    • Decembrie 25, 2011 00:38

      Ea râde, pentru că ea filmează:)))

Butterfly sharing is caring

