Skip to content

SMS 2 (Stay My Sweetie Too)

Decembrie 23, 2011
tags: , ,

Mesajele sunt pentru a fi păstrate sau a fi șterse. Unii din noi au o mulțime, alții le șterg din când în când, atunci când amintirile din ele sunt prea greu de suportat, amintit, acceptat. Unii le șterg atunci când din viața lor iese o persoană.

Eu am altă politică, eu nu păstrez toate mesajele, doar cele care deodată știu că conțin ceva ce îmi face inima să se topească, sau ceva care știu că e unic.

Într-un articol precedent: SMS (Sweet Memories Sweet), v-am arătat ce mesaje eu am trimis, acum ce mesaje eu am primit. La fel fără nume, fără dată, dar dacă le recunoașteți mă bucur că v-am putut face să zâmbiți.

Cum se topește inima mea.

”Bzz”

”I’m thankfull that you exist on the panet, hug lung”

”Ap îți cânt când ne vedem”

”Nu, bărbița rupe”

”Alex! Irina says she is sorry but bus took the wrong direction and now there is no way she will be able to make it on time”

”Lebăduța soaare, o vârstă așa frumoasă, fii sănătos și să fluturești toată viața în toate culorile”

”Titanic? Romantica sub clar de lună, eu din baie și vreau să citesc ceva”

”Iaca sorry dacă eu azi am fost rea, ciclu și zagaru țărănesc mă scot din minți. Pup uuuu uuu”

”Dacă pe mine mă lasă pentru la anul, noi tot o să fim friends?”

”Songs about rain make more sense when its raining, dont you think?”

”I think they should really start thinking of a way to send food or drinks in a mms or e-mail”

”Băi, eu mi-am mai adus aminte încă o asemănare între noi: eu în 2008 mi-am schimbat nicku de pe rupere în ”băiatul în roz””

”Nu uita să iei fotoaparatul, poate prindem pe cineva bat”

”Vreau să îți dau un hug”

”Mey, nime nu ascultă niș o figă, uashe”

”Hahahahaaa nu știu dacă e bine că eu mă bag very deep unde the skin, poate fi periculos”

”Io cred că nu mai termin univeru anu ista”

”Ei matincă o să rămână fără studenți la masterat”

”Ce faci ninune? Eu azi am un pic de free time, la tine cum progamul?”

”Give me dirty details! So proud of you”

”Eu sunt incredibil de obosită. Noi stăm la office. Mai târziu o să stăm cu o bere și pizza. Join us and fuck that boemia”

”Alex, zi-mi și mie cum o cheamă pe mama ta că am uitat”

”Te-am văzut din rutieră la Telecentru. Arăți tare rătăcit. Te pup”

”Mersoi, hatea știu că nu merit”

”Notele au rămas aceleași, svoloci, degeaba o dat la contestare, iaca așa”

”I hate you, darling”

”Am uitat biletele acasă. A venit tata să le aducă. Drum ușor, somn cu spor. Sărutări”

”Încă număr. Oricum, de 27 nu scap. Mi-a rămas în circuit. Scurtcircuit”

”Noroc. Mâine la 11 te aștept la birou”

”Privet ciuvak, iaca noi cu cember ne-am gândit că demult nu te-am văzut”

”I love the summer of 2011”

”Bey, ciuvak, tu tot ești la white night kap ciota nr 27 o apărut pe ecran. Da-s ti pup în jinjini”

”O propunere: Free hugs and kisses, când te eliberezi?”

”Silent Hug”

”Thanks. Să nu dispari după concert. Să te pup”

”O bere vrei?”

”Im awake!”

”Frumoasă prima zi de noiembrie”

”Eu am să mănânc numai ananasikuri”

”Eu tare vă iubesc, nu m urâți, today its not my day, have fun”

”Eu am văzut așa priveliște faină din Ulim, un fel de apus”

”Și e ușor amu să spui că ambii parteneri sunt vinovați și să dai la o parte cum s-au educat și se educă fetele și băieții. Mi-aș dori ca gândurile mele în acest domeniu și să vă arăt unde iernează racii și să nu mai văd ignoranța asta în voi”

”Moldcell-ul tău nu vre mesajele mele”

”Spune-mi te rog să nu mă enervez. Și eu azi numa pentru ei am venit. Decepționată, ne to slovo”

”Mâine seară cu Muravschi la biliard, no other plans. Am de la el pentru tine un tuborg brun xmas edition. tare cute”

”Despre religie, revoluția franceză, o venit și popa, serios adorm, așa mii ciudă”

”Am vrut să cer iertare pentru brutalitate și egoism. Eu nu pot ieși din viața oamenilor  treptat, fără scandal și supărări. Sper că ești fericit. Numai bine”

”Salut, vrei să primești bilet gratis la TUSA și 100$ reducere la Work&Travel? Trimite ”Da” la nr 068111129. Special pentru tine că ești șef de grupă”

”Umm yes bunches of pictures of ex boyfriends and love letters, presents and stuff in a box that was completely forgotten. Uhh so funny them and so many memories”

”Și tu ai grijă, pups, love ya Butterfly”

”Fa!!! Și fași? Eu ni-am înecat mobu în WC. Miss u, ființă bicoloră fâlfâitoare, Vin degrabă, sper”

”Nu te gândi la oi”

”Lol, merci de încurajare. You are a bless”

”Yep that is our tradition, Im honestly thrilled to find you the same as you used to be, I missed having fun with you, hugs”

”Păi ai plecat, nu am reușit să-ți propun a coup of tea. Tu ce mai faci? Ești acasă?”

”Eu azi sunt home alone și mă duc să mă uit la horton”

”Hai la walk”

”Auzi Coordsen? Fugi înapoi în Nebraska că m-am săturat să nu te găsesc nopțile online. Da dacă serios, ap mi-i dor și m-o rupt să îți scriu”

”You have been granted a visa: please pick up your passport in the opening hours of the Norwegian Foreign Service Mission”

”Și asta eu-s deceluș, eu cred că Moș Crăciun era un copil simplu, care nu primea cadouri de sărbători și a crescut și a fondat organizația secretă a Moș Crăciunilor, care obligă membrii ei să țină numele în secret, odată ce a acceptat această misiune. Iaca așa”

”Eu vreau vara! Am înghețat jumate de oră la stație până a venit ceva”

”Soarele de la păr s-a aprins, dar eu nu feelin better, tot am febră și doare gâtul”

”Dar sms hug help?”

”Nia nio dat un prezervativ de la crucea roșie. be be be”

”Blin, apă caldă n-am”

”Suca ceea de la mine de la lucru a luat ceva, suca. Discutăm fusta fetei”

”Eu nică nu știu, eu nică nu mă pricep, eu nu pot spune nică că nu am fost în USA, de parcă eu nu pot să am o părere și să nu discut despre USA (smilik pink). Tu ce faci? hug”

”Smilik ca 2 kinder-surprize și o geantă mare ce merge la 2 kinderi blonzi”

”Eu-s pretty! Aștept concertul! Sper să fac aici show și să șochez”

”Eu deam am primit doza de complimente pentru azi. Smilik cu ștampilă pe mână”

”Chelnerul de la Andys îmi face curte. Mi-a dăruit o bomboană”

”Alex, la tine ochii zâmbesc”

”Alex ce înseamnă prospectarea pieței externe?”

”Eu sunt înăuntru deamu. Bebebe cu limba scoasă”

”Îm microbuz scaunele sunt cu fluturi albaștri. Merry Christmas, Fluturaș”

”Păstrează un loc lângă tine, eu vin”

”Mey tu ești funny, eu vin să te help”

”Să faci picioare afară la puază. La voi se mai vând suhariși la 100g?”

”De ce pe mine nu mai chemat la Moldcell cafe?! Nu mă simt iubită din partea ta, mâine ce faci pe la 12?”

”Who is that girl din dreapta ta?”

”Zbor plăcut, să bei totul în avion, te pup și te iubesc, moniță! Ai grijă!”

”Asta mă bucură nespus că zâmbești!”

”Privet, te rog numai fără tricolor. Am alergie. Nime nu o folosit culorile flagului în logo”

”Poate un ceiuț ca să-ți fie călduț?”

”O figă, o să aduci padrugi”

”I have no smart answer”

”Im talking crazy, do not search for logic”

”Hey, they should be grateful. They listen to great music thx to me”

”Băi, eu te urăsc total amu”

”All I got to say is: Everything smells like redbull, maiu-măsii”

”Awwww! Proud că la porcărie tu nu uiți că ești fluturașul drag”

”După ce iau diploma nu mai pun picioru acolo în veci”

”Haha Im legal now așa că Im gonna rock this world! Ms mult sweeetheart”

”Nu trebuie să-mi arăți ochii tăi de Shrek, eu și cu ochii lui Alex abia mă descurc”

”11.27, haha, m-am molipsit, într-o oră fix în unirii la fântână. Nee my dose of smiles. Zâmbește!”

”A răsărit! It is all yellow. Lumea toată e mai frumoasă aii. Un gând colorat mă duce la tine”

”Se plimbă Lebedele pe Bega. I smile”

”Ff cusanu chi melys”

”Noi mergem în cercuri. Am ceva frumos care mă așteaptă?”

”La tine tot bine? Mama ta își face griji și dam cu mama și eu. Pup”

”Vrei să ne vedem?”

” : * ”

21 comentarii leave one →
  1. Decembrie 23, 2011 20:27

    BUna colectie de SMS ai…
    Am ales asta…
    „Mey, nime nu ascultă niș o figă, uashe.”

    • Decembrie 24, 2011 16:23

      aha, interesant că tu ș nitzza ați ales sms-urile aceleași persoane:)

  2. Decembrie 23, 2011 23:38

    eu matică ştiu cine acolo crede că nu mai absolveşte, că rămâne anu’.. că nu mai pune picioru’ în univer.. etc.. ^ ^
    ah, da.. sh miroase totul a red bull.. though i’m sure it was not funny at all.

    sSsooooooooooooooooooo sweet.. adorabil de miau..

    • Decembrie 24, 2011 16:23

      poate atunci nu a fost funny dar sunt amintiri priceless, ș eu fost ff proud of her când a prezentat teza:)

  3. Decembrie 24, 2011 01:03

    sunt si mesaje scrise de mine….aici mamica comenteaza..

  4. Arincik permalink
    Decembrie 25, 2011 09:23

    „un fel de apus” – asta demonstreaza ca lumea nu poate concomitent sa scrie sms shi sa proceseze informatzia🙂
    Acela cu suharishi precis de la mine. Tak shi, se mai vynd?

    • Decembrie 25, 2011 10:15

      treb de întrebat pe fratemiu:)

  5. Ianuarie 2, 2012 16:42

    Songs about rain make more sense when its raining, dont you think?”

    ”I think they should really start thinking of a way to send food or drinks in a mms or e-mail”
    ”Alex, la tine ochii zâmbesc”
    ”I have no smart answer”
    ”Im talking crazy, do not search for logic”
    ”Hey, they should be grateful. They listen to great music thx to me”

    nehehehe, ce de multe de la mine:D:D::D

    and yes, still thinking songs about rain make more sense when raining. si ceaiul makes sense cand e frig

    • Ianuarie 3, 2012 11:57

      aha, ai zice că ne-am scris sms-uri câteva luni:)

    • Ianuarie 3, 2012 12:16

      yeah… dar defapt asta in cateva ore. we should start talking about snow now:)))))))

    • Ianuarie 3, 2012 12:52

      nu știu dacă vreau zăpadă

    • Ianuarie 3, 2012 12:57

      eu nu vreau. vreau numai cadouri.:D si mandarine.
      p.s: harry potter ne popsa. ne obijai ego:)))

    • Ianuarie 3, 2012 13:04

      în orice caz el nu-i magie:) ș tu ce cadou mi-ai da?

    • Ianuarie 3, 2012 13:18

      da mirosul de cozonac sh mandarine ii magic?:D sau 3 mii de minute de la Orange?
      tie? ti-as da niste fulgusori. iaca de aistia:http://www.lulussweetsecrets.blogspot.com/2011/11/snowflakes-cookies.html

      sa ai la ceai

    • Ianuarie 3, 2012 13:22

      zâmbetul îi magic😛

      apu când mi dai fulgușorii?

  6. Ianuarie 2, 2012 16:43

    imi place ala cu ” nu te gandi la oi”:)))))) priceless advice

  7. Ianuarie 3, 2012 13:33

    tu treb sa scrii intai lu mos craciun scrisoare cu adresa sh tat. sh budet:D

    • Ianuarie 3, 2012 13:39

      dap am scris😛 tu nu ai primit?

    • Ianuarie 3, 2012 13:49

      :d pahodu nu ai fost destul de cuminte

    • Ianuarie 3, 2012 15:47

      😦 me is sad

    • Ianuarie 3, 2012 16:46

      you is liar:D

Butterfly sharing is caring

