Skip to content

Claudia ”Clor Auriu” Andrieș

Decembrie 21, 2011

Sunt persoane pe care le întâlnești și te transpun deodată în alte timpuri. Prezentul atunci nu prea contează, nu contează nici ceea ce trăiești tu la moment, ce te doare și ce nu te doare. Sunt persoane care mereu vor rămâne suspendate undeva între vise, promisiuni, amintiri și simboluri. Care mereu să poate să te atingă dar nici tu, nici ea să nu te abată din drumul tău pe care nu-l știi.

Acum când caut ceva pe fereastră văd un fluturaș-lumânare, și niciodată nu aș fi crezut că acest fluture va fi ceea ce îmi va aminti cel mai des de Claudia. Și să zâmbesc de fiece dată când mă gândesc la anii 2007-2008. Undeva poate naivi, poate visători, dar sigur foarte frumoși, și frumoase sunt amintirile.

Clor Auriu

Clau, e prima fată Claudia pe care o știu. Cred că datorită ei am convins-o pe mama că îmi trebuie telefon mobil, până atunci ziceam că sunt la fantasy. Și tot Clau m-a făcut să-mi aduc aminte denumirea grădiniței mele: Auraș-Păcuraș.

Datorită ei și Ingăi, eu am petrecut 2 ani frumoși cu Oastea Domnului. Și când mă gândesc acum la perioada aia, e cam ceea ce mi-a clădit coloana mea vertebrală a valorilor mele de acum. Poate nu cele mai bune dar cele care acum mă fac să deosebesc binele de rău.

Eu încă nu aveam blog când am cunoscut-o pe Clau. Și cred că eu ca și toate persoanele care aud cum o cheamă întreabă: Schiffer?.

Eu acum încerc să mă gândesc ce influența a avut Clau asupra mea și realizez că transpusă peste 3 ani o văd cu bucățica cam peste tot. Tot cu ea eu am început să-mi fac din nr.27 un brand, ei îi plăceau numerele 17 și 26.

Pe când scriam sms-uri cu Clau le scriam super complicate și cu intertext și scriam toate caracterele, acum pot pune doar un sărut într-un sms, și pe atunci versurile mele le scriam cu rimă.

Datorită lui Clau, azi Aliona e una din persoanele care le iubesc cel mai mult și am cea mai mare încredere. Datorită lui Clau, ziua de 14 februarie nu a mai fost ziua lui Grigorie Vieru și eu mă îndrăgostisem. Datorită lui Clau, a apărut dorința de a pleca în USA. La intersecția dintre anii 2008 – 2009, unica mea dorință a fost să iau Ugradu, și l-am luat, și asta m-a făcut să călătoresc mult.

Tot împreună cu Clau am văzut majoritatea filmelor siropoase dar tare dulci, și pe atunci încă nu aveam comp așa că Clau îmi scria cântece pe DVD. Iar Telecentru mereu îmi aduce aminte de ea. La fel tot datorită ei am ascultat toată discografia Within Temptation și James Blunt.

Clau mi-a demonstrat că nimic nu e atât de complicat precum pare și dacă tare, tare, tare vrei ceva, nu trebuie să cauți scuze dar să te îndrepți spre ceea ce vrei. Și de asemenea să nu încercăm să băgăm în capul celeilalte gândurile noastre, pur și simplu spune ce ai și acceptă ceea ce ți se spune.

O dată, vara, Clau s-a făcut crețoasă și eu de atunci am slăbiciune pentru crețoase. Și Clau m-a făcut să mă simt bine în pielea mea și a ceea ce sunt eu, deși erau momente când eu o luam razna (cum o iau și acum uneori). În aprilie când eram clasa 12, vorbeam cu ea, ce vom fi noi când vom fi mari, și atunci habar nu aveam ce voi face, acum am cel puțin o direcție, dar nu știu de ce pe atunci îmi era greu să am o ambiție și să-mi pun în to-do list lucrurile care le vreau.

Dragonfly

Pentru mine Clau e geniu în chimie, ea și în asta s-a dus la facultate la Alexandru Ioan Cuza din Iași. Pe când era în liceu, Spiru Haret, rupea cam la tot ce se putea de rupt. Clau m-a învățat ce înseamnă cuvântul Mizantropie, prin o poezie de-a lui Bacovia.

Apoi Clau multe ce a încercat, a participat și la Miss și Fotbal a jucat și cu Work & Travel a fost. Și cred că din perspectiva asta, acum dacă ne-am pune la taclale, Chișinăul ar fi prea mic pentru a-l merge și a ne povesti ce am făcut noi în ultimii 3 ani. Deoarece cum eu nu stau pe loc, așa și Clau, mereu într-o permanentă descoperire. Doar că ea e mai calculată și mai puțin hazardată decât mine.

Eu o știu pe mama lui Clau, și Clau o știe pe mama.

Clau m-a numit o dată Unt Zburător, iar eu am numit-o Clor Auriu și cred că ambii am nimerit fix acolo unde trebuie.

Unele dăți mereu vor rămâne în calendar: 2 august și 2 februarie.

Mie îmi este doar de Claudia, și oriunde ea ar fi acum, și oricum nu ar fi, ea mereu va fi la baza oamenilor ce au început să formeze familia 27, și pe mine inclusiv. Deoarece eu fur din vise și mă inspir din ambiții iar Clau e una din persoanele care te poate inspira.

PS: Noi nu avem nici o poză normală în 2. Îmbrățișări.

4 comentarii leave one →
  1. Decembrie 21, 2011 23:16

    omg, Auraș-Păcuraș??? eu tot acolo am foooooost😀 iiiiiiiiiiii

    • Decembrie 21, 2011 23:40

      Eu uneori trec special pe acolo când îs pe la USM ș mă uit în grădină. Nu știu când au tăiat copacul cel mare:(

  2. Decembrie 23, 2011 15:43

    Va doresc sanatate,fericire si si bucurie,cu ocazia sarbatorii sfinte de Craciun.

Butterfly sharing is caring

