Skip to content

Suvenire-n amintire

Decembrie 17, 2011

Eu nu vrei căni cadouri, nu vreu și gata. Eu am cana mea de la Southeast Community College și cănuța de la ISFiT care îmi ajung să beau oricât de mult ceai vrea burta mea.

Azi mă uitam prin casă și am observat că am peste tot amintiri. Monedele, magnetele, hârtiuțele voi deja le-ați văzut. Acu iată ce am eu la care țin mult.

Lebăda de la Mohini, India.

Muntele de la Nata, care mi l-a dat de Crăciun 2008.

Bețișoarele japoneze de la Yuri, Japonia.

Bondarul de la Arina care strălucește când sună mobilu, ea mi l-a dat când m-am întors din USA.

Bătrânelu de la Anora, Tajikistan.

Samuraiul pe care i l-am cumpărat lu frate-miu din New York, de la Metropolitan Musem.

Bețișoarele chinezești.

Brățara de la Ligia, Timișoara.

Brățara de la Tami, Indonezia.

Toba și masca de la Rahmia, Indonezia.

Brățara de la Luisa, Guatemala.

Papuceii pe care i-am luat din Norvegia.

Eu nu vreau căni, eu vreau ceva care să-mi amintească direct de tine. Îmbrățișări.

5 comentarii leave one →
  1. Arincik permalink
    Decembrie 18, 2011 13:09

    Da noua un prieten ne-a facut cani cu multe multe kise 😛 Asta ne aminteshte direct de dynsul 🙂

    • Decembrie 18, 2011 22:15

      apu asta e țeațea:*

    • Arincik permalink
      Decembrie 19, 2011 02:04

      apu depinde de cani

    • Decembrie 19, 2011 10:29

      Mie o dată mi-a fost dată o cană cu fluturi, și am băut ceia numa o dată din ea. Toarta era incomodă, și alta cu Chicago și o crăpat de la fierbinte. Șapu multe căni de la cimitire, eu nu mai vreu căni

  2. Ianuarie 2, 2012 16:47

    offf da eu is pomoshanaia pe cani. am o gramada, nu ma pot abtine sa nu imi cumpar cate una care imi face cu ochiul. si ca scuza imi tot spun ca ” din aia beau cafea, din aia ceai, din aia suc, din aia cafea cu inghetata..”

Butterfly sharing is caring

