Skip to content

Grădinița noastră Facebook

Decembrie 12, 2011

Aceste poze ar fi fost noile noastre poze de profil, și eu cred că aceste poze sunt mult mai frumoase decât a copiilor Benetton! De ce? Pentru că sunt pline de amintiri și noi am decis să le punem pe Facebook. Cer scuze că le-am împrumutat de pe Facebook, dar mie îmi par tare sweet, iar când le vezi una lână alta – zâmbești cu zâmbetul până la urechi.

Hai să ne simțim iarăși copii, măcar doar un pic și să ne punem poza de profil așa eram când eram mici. Facebook-ul se va transforma în grădiniță.

Iată Grădinița prietenilor mei de pe Facebook. (apăsați play pe cântecel și enjoy pozele)

Fluturaș

PS: Cer scuze dacă am omis pe cineva, deoarece Facebook-ul de la un timp făcea probleme și era greu să fac scroll de fiece dată să văd cine s-au schimbat cu locurile, dacă nu sunteți, îmi puteți da link la poză și vă pun în slideshow. Mulțumesc.

4 comentarii leave one →
  1. Decembrie 12, 2011 23:43

    Frumoase fotografii.Minunati copii! Multumesc k m-ai inclus:P

  2. Mai 30, 2012 18:49

    asa de emotionant. merci pentru postare asa de pozitiva care provoaca atata zambet!🙂

    • Mai 30, 2012 23:33

      cu mare mare și infantilă plăcere

Butterfly sharing is caring

