Skip to content

Butterfly Hug

Decembrie 7, 2011

O îmbrățișare îți aduce mereu un zâmbet pe buze, la fel se spune că persoanele care îmbrățișează și sunt îmbrățișate trăiesc mai mult.

Eu săptămâna trecută vă propuneam o provocare, azi am început-o și eu pe a mea, și am decis să adun mai toate îmbrățișările din pozele mele, poate vă inspiră. De asemenea asta m-a făcut să-mi fie dor de foarte multe persoane.

Eu acum, dacă aș putea, v-aș îmbrățișa pe toți. Iubiți-vă oameni, love is all you need. Îmbrățișările nu discriminează și fiecare e o artă, o diversitARTe,

 

 

2 comentarii leave one →
  1. Decembrie 7, 2011 11:16

    Place mult poza unde îmbrăţişezi un copilaş, e tare sweet!!! Bravo Alex, datorită acestui post azi am îmbraţişat cîteva persoane dragi şi au zis că le-am făcut ziua mai frumoasă! Hugs şi ţie :*

Butterfly sharing is caring

