Skip to content

Citesc, deci sunt sexxy

Noiembrie 10, 2011

La etapa trecută de CUC, LAREME a făcut întrebări despre denumiri de cărți mai bune decât originalele. Toate acestea sunt pe acest blog: Better Book Titles. 

Eu m-am uitat, și care mi-au plăcut le găsiți mai jos. Desigur la unele cărți ca să înțelegi umorul trebuie să fi citit cartea, la altele poți înțelege fără să ai habar de carte. Vedeți și voi și mai știți propuneți voi denumiri pentru cărțile românnești, de ex. : I see dead stars (Luceafărul), Wrong turn (Baltagul), Friends with benefits (Enigma Otiliei) sau Like a virgin (Miorița).

Gurdilă a scris despre filme cu denumiri altfel, mie mi-a plăcut. Vedeți voi: Filme care te fac deștept și pervers.

Harry Potter și Pocalul de Foc

Twilight

Război și Pace

Un veac de singurătate

Ulysses

Romeo și Julieta

Paradisul Pierdut

Oedip Rege

Micul Prinț

Mein Kampf

Maestrul și Margarita

Manifestul Comunismului

Infernul

Huckleberry Finn

Aventurile lui Gulliver

Despre vise

Brokeback Mountain

Cei 3 mușchetari

Antigona

Alice în țara minunilor

127 ore

Alchimistul

Fluturaș vă îndeamnă să citiți și să citiți mult. Să participați la schimb de cărți și desigur cum se spune, citesc deci sunt sexxy. Damn, its hot in here.

13 comentarii leave one →
  1. Arincik permalink
    Noiembrie 10, 2011 13:07

    Nu shtiu de ce cel mai tare m-am hlizit la Micul Print si Gulliver. Durka de dimineata, multumesc 🙂

    • Noiembrie 10, 2011 13:18

      Aha, mie cel mai tare îmi place Un veac de singurătate, da fișca ca să o înțelegi treb să citești cartea:))

  2. Noiembrie 10, 2011 14:48

    Si e interesant un veac de singuratare, adica recomanzi?

  3. Noiembrie 10, 2011 16:30

    Joyce mi’a plăcut mult 🙂

    • Noiembrie 10, 2011 17:22

      intră la ei pe site, mai sunt unele rupătoare, dar erau prea rasiste ca să le pun :))

  4. Noiembrie 10, 2011 16:52

    Opa, Cien años de soledad e ft boon, il citesc acum, mai am 100pagini pana termin romanul… Acolo timp nu exista… toti traiesc cu sutele de ani =)))

  5. Milablaj permalink
    Noiembrie 10, 2011 18:35

    am recunoscut Micul Prinț – așa arăta carte cu vreo 20 ani în urmă

    • Noiembrie 10, 2011 18:50

      interesant:) mie îmi place Micul Prinț 🙂

Trackbacks

  1. Cititul mă face deștept și pervers (Denumiri de cărți schimbate) « VOXPUBLIKA | Platforma de comentarii, bloguri si analize a Publika.md
  2. Privesc filme, deci sunt inteligent | Hodoronc Tronc

Butterfly sharing is caring

