Skip to content

Ella Agapi

Noiembrie 8, 2011

Prima dată când am văzut-o avea un fluturaș pe față. Eu eram bucuros că eram la primul Alumni Picknick, iar Ella se gândea la Marea Britanie. După asta s-au întâmplat multe și de toate, eu participat la multe concursuri, Germania câștigase pe Argentina 5 – 0, eu mi-am desenat steagurile Germaniei și SUA pe față, am făcut multe poze, a început a cânta Snails.

Pe când oamenii strigau că vreau cântecul Undeva, eu ziceam fraza: ”Agapi, hmmm interesant nume de familie”.

Sunt unii oameni care intră la tine în viață pe neașteptate, se duc pe neașteptate și rămân pe neașteptate. Și nu contează pe ce fuse orare locuiesc, se bucură și trăiesc, ele mereu vor avea influență asupra a cum tu te bucuri și trăiești.

Crețoșenia

Yep, Ella e crețoasă. Mama i-a pus like la majoritatea pozelor ei de pe Facebook, în mare parte le-a văzut înainte ca să le văd eu. Ella poate face sushi, și sushi făcut de ea a fost primul și ultimul care mi-a plăcut, acum nici să aud de wasabi nu vreau.

Ella e FLEX, și deci a fost în North Carolina, unde a fost și Dorin Hămuraru. A învățat la Prometeu și a trăit la Botanica. Citește mult și pentru mine ea e una din cele mai inteligente persoane care le știu, și nu pentru că sunt subiectiv ci pentru chiar așa și e.

Ea învață Dreptul, și în ultimii 4 ani, a schimbat 4 medii în care a trebuit să se acomodeze, să se afirme și să strălucească și așa a și făcut. La început a fost Chișinău, Moldova, pe urmă North Carolina, pe urmă Londra, și anul acesta Nottingham-ul e pe listă.

Ella are un blog, pe care eu o bat la cap să scrie. Totuși scrie în mare parte doar când e acasă în Moldova, deși eu aș vrea să-i citesc impresiile din UK. Așa aș simți-o mai aproape în timpul când vorbim mai puțin. În ultimul timp am văzut ceva încercări de a scrie și din UK – Blogul Bucăți de Viață

Ella crede că procrastinează mult, iar în timpul examenelor postează foarte mult pe Facebook, dar eu cred că asta e foarte bine, cum ziceam eu o dată despre procrastinare structurată. Ella când vorbește poate ușor să schimbe engleza de la accent american la accent britanic, și de la română a la București la română a la Moldova. Și folosește webcam-ul pe post de oglindă.

Anul acesta, Ella a fost a 27 persoană ce s-a abonat la blogul meu, de aceea ea e a 27 persoană despre care scriu în Familia mea 27, în pragul aniversării de 3 ani a blogului meu.

Ceea ce mă va face să nu o uit niciodată pe Ella sunt multe la număr, dar unele sunt mai importante ca altele ca de ex: Ziua Independenței SUA, Numele Trandafirului și că ei îi place să Keep It Short and Simple și desigur datorită ei, eu sunt fan fan fan Snails.

Atunci când vorbesc cu Ella, eu în majoritate tac și o ascult pe ea, deoarece simt că cuvintele mele ar fi de prisos, mai ales că eu învăț lucruri noi. O dată Ella mi-a povestit de o dezbatere pe temă Bush – Obama, apoi despre femeile influente din istoria Moldovei, despre experiențele prietenii ei Monica în Moldova și despre cum Ella a experimentat America. În vara când am cunoscut-o ambii eram în post-cultural shock, trăind aceleași întrebări și situații ale oamenilor din jur.

Apoi sunt foarte puține persoane care eu ajung să le citez des, sau să zic așa cum făcea, persoana X. Aș putea să număr pe degete aceste persoane, iar Ella e una dintre ele.

Dear Ella, tu doar știi că eu mă mândresc cu tine oriunde tu ai fi, și mereu voi fi bucuros să-ți văd creții, până una alta cât eu păzesc Moldova, iar tu atentezi la coroana Reginii Marii Britanii, ți zic că tu mereu ai fost parte din Familia mea 27. Îmbrățișări și  ” :* ”.

7 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 8, 2011 10:11

    Un strategic făispalm, pentru că eu îmi aduc aminte fragmente din gîndirea mea şi mă topesc. Alex, dacă faci paralElla, vei înţelege pe cine eu privesc astfel.

    • Noiembrie 8, 2011 10:43

      chuck norris? :)) (PS: eu am înțeles)

  2. Noiembrie 8, 2011 10:45

    Eu nu mă refer la ElenaLozinschi, cu creţi negri care mie îmi plac :]

    • Noiembrie 8, 2011 11:14

      Băi eu am înțeles, UK?

  3. Noiembrie 8, 2011 11:26

    Tşşş, suşine ^_^

  4. Noiembrie 9, 2011 21:05

    ”Agapi, hmmm interesant nume de familie”.
    Agape – inseamnă din greacă „dragoste”. ;)) se scrie aşa „αγαπε”.

Butterfly sharing is caring

