Skip to content

Mâncarea voluntarilor străini ce vin în Moldova

Noiembrie 4, 2011

Eu am câțiva prieteni străini ce au venit în Moldova și să facă voluntariat timp de un an. Asta ajută la CV-ul lor în țările de origine și apoi experiențe noi, prieteni noi. Desigur când mă văd cu ei mereu vorbesc despre cum trăiesc ei, eu zâmbesc și le zic: Welcome in Moldova.

Clar că organizația care are grijă de aici nu își poate permite să le ofere stilul de viață cu care ei sunt obișnuiți, așa încât voluntarii trebuie să strângă din dinți și să se adapteze la noile condiții. Ultima dată când ne-am văzut, un prieten care este voluntar, mi-a arătat planul de mâncare săptămânal care i l-a dat organizația și să le demonstreze că se poate trăi din banii pe care îi dă.

Eu m-am uitat peste plan și mi-a părut foarte amuzant, și îmi închipui cât timp a cheltuit persoana care e responsabilă pentru construcția acestui plan.

Total e cam 200 lei pe săptămână. Tabelul Excel cu toată planificarea și prețurile îl găsiți aici: Meal Plan for Volunteers

Mai jos sunt imaginile, totuși eu nu știu dacă aș putea trăi cu acest meniu, după 2 săptămâni precis te saturi, voi ce credeți?

Deci ce le este sfătuit voluntarilor să mănânce să se descurce în Moldova (prețurile sunt în lei):

Luni.

Marți

Miercuri

Joi

Vineri

Sâmbătă

Duminică

Poftă Bună!

17 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 4, 2011 13:47

    ou mai gad😦

    • Noiembrie 4, 2011 14:21

      trist așăi:) mie mii foame numa când mă uit la plan

  2. Noiembrie 4, 2011 15:39

    ceai şi zahăr – mâncarea din toată ziua

    • Noiembrie 4, 2011 16:05

      EU BEU CEAI – sponsor general:)

  3. Noiembrie 4, 2011 16:13

    ar fi bine sa stim si ce organizatie/organizatori impun asemenea reguli.

    • Noiembrie 4, 2011 17:28

      da astea nu-s reguli, da recomandare cum să-și cheltuie rațional puținii bani:)

  4. arincik permalink
    Noiembrie 4, 2011 18:09

    Ujas, parca e din cartzile sovietice cu diete de slabire pentru pushcariashi X_X Ei de felul 1, felul 2 au auzit? Shi cum le iese lor borsh cu carne de 5 lei, a?

    • Noiembrie 4, 2011 18:21

      dap faci o dată pe lună ș mănânci numa marți, sau 5 voluntari pun mână de la mână:))

    • arincik permalink
      Noiembrie 4, 2011 18:33

      Totuna, suspect… da peshte cu ceapa shi cu fasole sau salata de morcov fara nika? Sper ca ciuvacu nu face voluntariat pe tare mult timp.

    • Noiembrie 4, 2011 23:02

      până în iunie:)))

    • arincik permalink
      Noiembrie 4, 2011 23:32

      Sarmanul😦 sper ca are testament

    • Noiembrie 4, 2011 23:38

      o zis că ni lasă casa lui din belgia ș un fotik

  5. Noiembrie 5, 2011 01:44

    voluntarii o sa inceapa a lucra aici pe bani ca sa-şi facă de mâncare…

    • Noiembrie 5, 2011 12:30

      Crezi că vor fi recrutați să vândă baloane?

  6. myina permalink
    Noiembrie 6, 2011 00:44

    ceva parca nu se leaga de denumirea de popor ospitalier
    jestoka daca cifrele’s adevarate😦

    • Noiembrie 6, 2011 15:37

      păi ospitalieri în limita oportunităților. totuși majoritatea voluntarilor se hrănesc cu banii trimiși de acasă

Trackbacks

  1. Ce mânâncă un voluntar străin ce stă în Moldova pentru un an « VOXPUBLIKA | Platforma de comentarii, bloguri si analize a Publika.md

Butterfly sharing is caring

