Skip to content

SMS (Sweet, Memories, Sweet)

Noiembrie 2, 2011

În telefonul meu vechi am arhivate peste 1000 sms-uri, cândva le voi citi, sau poate nu. Nu știu, și nu știu dacă mai funcționează telefonul acela. Atunci când m-am întors din USA, am decis că nu voi mai păstra sms-uri, și le voi șterge sistematic. Majoritatea așa a și fost, și totuși în ultimul timp nu prea le-am șters, poate pentru că nici nu am scris intens sms-uri. Totuși până a le șterge vreau să le încriptez la mine pe blog.

Nu voi scrie dacă sms-urile ce urmează le-am primit eu, sau le-am trimis, de asemenea, nici cine le-a scris. Dacă cineva se recunoaște, puteți să strigați sau să mă îmbrățișați.

Apoi eu nu șterg sms-urile că nu îmi pasă, din contra, pentru că valorează prea mult pentru a le păstra.

S.M.S-uri. (vor fi și smilik-uri)

”De-ai fi tu apa, eu m-aș transforma în pește. De aș fi undeva unde nu există apă, aș trăi o veșnicie în baie, cu speranța că te voi auzi la robinet, iar de acolo m-aș uita la TV, la Sponge Bob doar ca să te pot vedea. Iar în cazul că și astea mi-ar fi interzise, m-aș oferi voluntar pentru zeama de pește, doar să știu că am trăit și murit doar pentru tine și împreună cu tine :*”

”Pun pariu că ești în febra plecării, și știu că tu știi și singură ce ai de făcut, totuși te rog ai grijă de tine, oki? Miss you și un hug cald cald. Safe trip!”

”La tine votează președinți, da la mine gopniși, dar votează? – votează!. Eu deamu am 210”

”După ce mi-o înghețat picioarele cu totul, frigul pare oleacă irelevant. Eu sărăcesc secția de votare de ceai, lol”

”Apropo dar cine îi aducea cadouri lui Moș Crăciun când acesta era bebe?”

”Bătrânii și al de girafa ta. Eu îs smilik pierdut prin Botanica”

”Mâncarea foarte bună, i-a plăcut lu frate-miu. Apropo în coreeană la bomboană se zice satană. Așa zii și tu lu chelner”

”Sometimes even snowflakes smile when im thinking of your pretty smile. Its so fluffy when I see lotta snowflakes around. Warm hug :*”

”Eu studiez zăpada de la geamul unui microbuz prin perspectiva soarelui-mandarină. Dar dimineața la amiază se socoate dimineață?”

”Se spune că la 17.00 britanicii beau ceai. La 20.00 îs știrile la ProTV, iar acu la 15.30 eu mă gândesc la tine”

” ”Love is…” being a good listener when you”ve got your own troubles. Neața sparkle:*”

”Tu în loc să mă vezi mă amăjești cu un sms, ehhh tu…”

”Nia ni plași bantiku tău purple, așe nepalionâi😛 hug”

”Caroce băi, eu numai ce ți-am terminat cartea. Prikolul e că am citit din ea în 4 țări și 5 orașe printre care 3 capitale” (n. asta romanul Mă numesc Roșu, de Pamuk)

”Yeap, still here. Im collecting questions like: ”a zdesi svabodna? Mojna mne sideti zdesi?” U minea uje oni okolo 20”

”PS: tu știai că la sala cu orgă, îs maxim 27 scaunde într-un rând?”

”Im sending you a homemade smile:*”

”Nu contează norocul acu, da și când mă gândesc la ea, involuntar zâmbesc”

”Uneori când plouă îmi place să fiu fără umbrelă deoarece așa simt cum gândurile tale cad peste mine”

”Acu o fată de la facultate, hz ce an, s-a oprit în fața mea în tmp ce vorbeam la telefon, mi-o zis salut și zâmbea, și se aștepta ceva de la mine, cred că a crezut că ești tu”

”Rain makes you feel and think about yourself. Rain makes posible our imaginary worlds full of dreams, memories and desires. That why seems more authentic, its a dialogue inside us. When its sunny we tend to communicate with others, and we are not a priority. Thats why I like walking through the rain”

”#ei looserful, dăț o palmă direct în stomac. Tu jă ești strong, dacă eu asta nu știu apu nu știu cine știe. Tu marți o să rupi!”

”La șoferul de taxi cântă ciumasșeskaia vesna”

”Gata deamu, cu orgasm sau fără ai terminat deja! Felicitări! Iar prezervativele lasă-le la acei din față”

”Eu abia acum am înțeles că mass-meia îi mASS-MEDIA!”

”Da yo ț-am văzut poza de profil și am zis waaaaaaaaa, numaidecât trebuie să vin să-ț dau hug”

”Copkilu lu Dumnezeu, marș mai răpdi la prezentarea tezei de licență. Niș un fel de nu știu și! AMU!”

”Cum am mai zis, nu cu orgasm, da cel puțin anu ăsta și la timp”

”Zzzzb:* wilkomi home!”

”Im gonna kidnap you”

”Da mie o să-mi fie tare-tare dor de tine, și amu nii dor. Multă dragoste la tine:*”

”Uneori aștepți răsăritul o zi întreagă doar ca să realizezi că ai răsărit pe dinăuntru:*”

”Da mie mii dor de tine. Iaca așa cum ești în sunetele de pian din căști, sub piele, în cerebel și aorta stângă:*”

”Da nu suck tu deloc, vină la cuc și la primele jocuri mai vorbim noi de sucking”

”Da mie Chișinăul îmi place mai mult gol, cred că ăsta e unicul motiv pentru care îmi plac sărbătorile. Simți cum el respiră și respiri și tu.”

”Stau în tren iar globii oculari tremură de parcă ar face orice să iasă să se ducă la tine. Păstrează-mi, te rog, privirea.”

”Uuuuuuuuu im not giving dirty details”

” :* ”

Urmează part II.

18 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 2, 2011 11:37

    impresionant, Alex. nu toti au curajul sa impartaseasca o particica din viata lor. unele sms-uri pot fi filozofii de viata. pe mine m-a atins ”Uneori aștepți răsăritul o zi întreagă doar ca să realizezi că ai răsărit pe dinăuntru:* maladetz, ca intotdeuana. respect, man🙂

    • Noiembrie 2, 2011 12:05

      Mulțumesc:) eu cred că amintirile trebuie împărtășite pentru că în caz contrar nu ai cu cine să ți le amintești:)

  2. Noiembrie 2, 2011 13:52

    asta cu rain makes you think l-am avut si eu:)

    • Noiembrie 2, 2011 14:08

      interesant de unde🙂

    • Noiembrie 2, 2011 15:39

      eh:D mai interesant ” de cand”. si daca nu ma inseala memoria asta era intr-o zi cand ploua, eu beam cafea la balcon si amenintam sa imi pedepsesc vecinii cu muzica rock.

    • Noiembrie 2, 2011 16:06

      exact:) văd că ai memorie bună. îți zic eu – 11 iunie:) după asta tu nu mai figurezi la mine în mesaje, i wonder why:)

    • Noiembrie 2, 2011 17:55

      eee na. era iunie?! puteam sa jur ca era septembrie, desi eu in septembrie deja ma mutasem in alta parte unde vecinii ma chinuie nu cu manele ci cu bormasina.

      si de curand am tradat cafeaua pe ceaiuri.
      p.s: da eu i wonder where is the rain. am tot asteptat toamna asta si nimic-nimic.

    • Noiembrie 2, 2011 18:29

      wilkomi into the world of tea drinkers

  3. Noiembrie 2, 2011 13:59

    Am găsit aici şi mesaje de la mine🙂
    Too sweet)))

    • Noiembrie 2, 2011 14:07

      Awwwww Doiniț, hug strâns, tu doar been there când eu nu aveam lumină și nu numai :*

  4. Noiembrie 2, 2011 23:15

    🙂

    • Noiembrie 2, 2011 23:38

      tu să nu uiț să-mi zici de radio🙂

  5. arincik permalink
    Noiembrie 2, 2011 23:45

    Despre cuc matinca eu😀

  6. Noiembrie 3, 2011 01:21

    fave part: „Urmeaza part II”😀

Butterfly sharing is caring

