Skip to content

Misterul Eternului Sentiment (17.10.2007)

Octombrie 19, 2011

Cândva, tare demult, eu cu Gurdilă umblam la un cenaclu ”Magia Cuvântului” la Biblioteca Maramureș, coordonatoare ne era Victoria Fonari. După un timp ne-au adunat poeziile și le-au publicat într-o carte. Gurdilă era primu în carte, eu al doilea (asta tăt alfabetul).

Cu noi în carte au mai fost: Iulian Filip, Ion Hadârcă, Titus Știrbu, Arcadie Suceveanu, Vladimir Beșleagă, Ianoș Țurcanu, Iurie Badicu, Aureliu Busuioc, Dumitru Matcovschi, Nicolae Dabija, Victoria Fonari și alții.

Iaca astea ne sunt poeziile, de ale mele mai vedeți în Eul Liric, a lu Gurdilă, nu știu.

Iar sâmbătă va fi parti la Papergirl. 

7 comentarii leave one →
  1. Octombrie 19, 2011 23:30

    Eu cindva tot scriam poezii, dar ma rusinam sa le scot dincolo de jurnalul meu personal 😀

  2. Octombrie 19, 2011 23:41

    obojă moi 😀

  3. Octombrie 17, 2012 17:39

    oi oi, i am attending pentru că va fi mult soare și multă bună dispoziție ;;)

Butterfly sharing is caring

