Skip to content

Papergirl a venit, Papergirl a colorat, Papergirl a dăruit

Octombrie 11, 2011

Mult nu voi vorbi. Nu vă voi repeta istoria Papergirl pe care toți deja o știți și ați citit-o de mai multe ori la mine pe blog. Al de Papergirl Mania, Poze de la Ateliere și când anunțam distribuția.

Eu mă bucur că la distribuție nu am văzut desene aruncate pe jos. M-am bucurat că am văzut zâmbete, și aș vrea să știu unde le țin persoanele ce au câte un desen. Mă bucur că Papergirl a unit oamenii și ia făcut mai iubitori. Și mulți care înainte de 25 martie nici nu se știau, azi sunt persoane care ar fi gata mereu să se ajute reciproc.

Înainte ca să începem proiectul, auzeam replici de genu: Tu chiar crezi că vei schimba ceva prin asta? Și ce nu există probleme mai importante decât desenatu?

Acum nu aș spune că am schimbat lumea, nici nu ne-a fost în plan s-o facem, dar am devenit mai vizibili. Oameni din Leeds, Vancouver, Berlin, Barcelona, San Francisco, Iași știu că și în Moldova există un grup de oameni creativi ce investesc timp și zâmbete în proiect.

Mai mulți oameni pot pur și simplu să deseneze de plăcere, dar nu doar să deseneze dar să gândească creativ, iar a gândi creativ nu înseamnă doar cu creioane și hârtie. Oameni care încearcă să iasă din korobșică și să gândească deschis, la lume, concepte, la bine și rău și la ceai.

Dacă prin acțiunea noastră am putut influența cel puțin 27 oameni să devină mai buni, atunci acesta este un succes. Părerea mea, pentru că într-un final fiecare avem nevoie de dragoste, de culoare și o îmbrățișare.

Mai departe vedeți poze cu un pic de distribuție, mămica și un pic de pregătire. Mai multe veți vedea săptămâna asta pe Pagina Papergirl.

Cam atât anul acesta despre Papergirl. Dacă apar noutăți le găsiți la noi pe Pagina de Facebook sau papergirl.din.md.

Multă dragoste la voi.

 

Butterfly sharing is caring

