Sări la conţinut

De ce m-ai șters din Friends?

octombrie 10, 2011

Eu mereu am mers după principiul, prieteni vechi sau noi, nu trebuie de șters din prieteni. Dacă am amintiri comune cu cineva deja mă leg de persoana dată pentru toată viața, chiar dacă la un moment dat vă simțiți străini.

Din proprie experiență am observat că circumstanțele, împrejurările te fac să te întorci la oamenii pe care iai cunoscut. De ex. locuiți în același bloc, ați învățat în același liceu sau facultate. Poate vă știți după nume sau doar vizual. Dar atunci când vă veți pomeni într-o masă de oameni total străini, aceste tangențe comune vă vor apropia mult, chiar mai apoi puteți deveni cei mai buni prieteni.

Eu merg după ideea, că mai bine eziți înainte să apeși butonu accept decât să apeși butonul delete. Cum nu ai da, asta e filosofia mea, totuși a fost făcut un studiu social media în care s-a încercat a vedea de ce oamenii șterg alți oameni din prieteni.

Eu am șters doar un profil, era o persoană care promova ceva legat de notariat și își băga linku oriunde, oriunde, oriunde, fără comentarii fără a avea vreo legătură cu info postată.

Top 11 motive:

  • Lipsa de contact sau contact slab
  • Oamenii nu vor ca anumiți oameni să vadă actualizările de profil și informațiile de profil (pt asta exista security options)
  • Am fost prieteni în trecut, dar acum gata nu mai suntem
  • Oamenii care postează prea multe chestii irelevate (de ex eu mult nr 27)
  • Postează prea multe informații din viața personală
  • Nu sunt de accord cu viziunea politică, religioasă și etc etc etc a unei persoane
  • Spammuiește cu un anumit brand și face doar publicitate (unele organizații practică asta al de Work&Travel și uneori AIESEC)
  • E prea activ pe social media (mulți m-au blocat din cauza asta)
  • Persoanele prea pasive (care de fapt îs spioni, se uită tot ce fac alții și gata)
  • Ștergere de colegi nu contează de care
  • Oameni ce recomandă branduri și chestii care nu ne plac
Ca să vedeți procentajele și în ce rețele se șterg mai des prietenii vedeți imaginile ce urmează și dacă vreți și la toată prezentarea Social Media de unde am luat datele.
20 comentarii leave one →
  1. octombrie 10, 2011 11:21

    treb s te şterg pentru că scrii ciotka 😀

    • octombrie 10, 2011 11:27

      știi cum se zice, păstreazăți prietenii aproape da concurenții ș mai aproape, apropo ce fac eu dacă îs în ambele categorii la tine?

    • octombrie 10, 2011 13:50

      ap noi avem ceea ce apare amu în partea dreaptă de la comentariu ista (banneru cu armonie)

    • octombrie 10, 2011 14:08

      doină, dor și omenie
      3 cuvinte din vecie
      3 cuvinte românești
      în al grai nu le găsești

  2. octombrie 10, 2011 16:03

    Doina!

    • octombrie 10, 2011 16:10

      Care Doina te-a șters din Friends?

    • octombrie 22, 2011 23:10

      nişuna.. n-am avut niş o doină în friends xD

      p.S: nu prişepi tu niqă în poezie

  3. octombrie 10, 2011 17:15

    da chiar ofenseaza ‘stersu din friends’!

    • octombrie 10, 2011 17:38

      eu știu, îmi închipui reacția oamenilor pe care îi întrebi, dar de ce m-ai șters, desigur că ei vor zice, a da din greșeală sau un chiar nuș treb să fie vreun gliuk facebook:)

      de aceea mie nu-mi place să șterg oameni

    • octombrie 10, 2011 20:57

      ei din greseala … acum mai nou se zice … eu vreau sa imi sterg profilu dar il mai pastrez un pic ca vorbesc aici cu niste oameni 😀

    • octombrie 10, 2011 21:12

      oricum nime nu își șterge profilul pân la urmă

  4. octombrie 11, 2011 00:40

    Hey,salut…acum am dat si eu peste asta… 😀 🙂 (peste blog)
    Oamenii sunt „oameni” ca toti ceilalti…nici nu ar mai trebui sa ma mire cand cineva ma sterge fara nici un sens,si inventeaza scuze,motive foarte „relevante”(doar pentru ei,desigur)…oricum,e urat,sa faci asta..

    • octombrie 11, 2011 00:53

      bun venit:) mai intră pe acasă la fluturaș, eu aici nu șterg pe nimeni:)

  5. octombrie 12, 2011 20:20

    Pe mine m-au şters din prieteni vreo 10 … şi toţi din motivul că nu eram decord cu ce zic ei… adica aveam viziuni diferite. Asta e… eu nu mă impun, nu vă place, ştergeţi-mă dacă-s aşa rău… 😀

    Eu nu adaug pe nimeni în friends decât pe cine îi cunosc şi pe cine măcar i-am „văzut” prin commenturi la altcineva şi cu care am discutat în aşa fel…. deci nu şterg pe nimeni. ;=)

    • octombrie 12, 2011 21:37

      eu nu consider că ar treb să ștergem oamenii doar pt că nu gândesc ca mine.

    • octombrie 12, 2011 21:44

      eu nu cred că ar treb de șters oamenii care nu gândesc ca noi

  6. Alexandra permalink
    februarie 5, 2012 14:08

    Bună, am dat şi eu peste acest articol 😀
    Uneori îi şterg pe cei străini precum turcii, fiindcă ei nu înţeleg că trebuie să scrie corect engleza şi nici măcar dacă le-aş vorbi „turceşte” :)) nici gramatica ei nu o ştiu şi se apucă să se bage în seamă cu „engleturca” lor. 😀
    Interesant blog, apropo. Îmi place cum te exprimi.

    • februarie 5, 2012 22:57

      multumesc, dar eu cred ca turcii nici nu ar fi trebuit adaugatzi ca sa fie stersi:)

Trackbacks

  1. De ce m-ai șters din Friends? « VOXPUBLIKA | Platforma de comentarii, bloguri si analize a Publika.md
  2. Vezi cine te-a șters din Friends!

Butterfly sharing is caring