Skip to content

Cum eu am spămuit tot Facebook-ul!

Octombrie 5, 2011

Încă o dată trebuie să recunosc că băieții și fetele ce fac fel de fel de viruși pe Facebook îs tare deștepți. Și eu care de obicei identific spamm-ul de ne-spam, azi am intrat în capcană doar pentru că semăna cu o aplicație despre care eu v-am mai vorbit, și asta m-a făcut să fac click. Și am trecut prin diferite faze, de la râs isteric la apucatul belcii.

După asta am petrecut o oră și ceva ștergând link-ul de pe paginile celor care l-am postat. Așa că spun încă o dată că îmi pare tare rău.

Look who visited your profile

Iată acesta e video, din câte înțeleg o simplă deschidere a lui nu provoacă virusul, dar nu încercați să faceți și ceea ce vă îndeamnă video.

Am înțeles că el postează acest link pe wall-urile prietenilor care au intrat recent pe pagina ta, deci într-un fel tu cam știi cine a intrat și aplicația pedepsește în felul ăsta persoanele date. Totuși asta te face și pe tine să intri înapoi la ei, dacă vrei să ștergi toată murdăria ce ai făcut-o pe Facebook. Și eu cred că pentru prima dată în viață am intrat pe atât de multe profiluri într-un timp atât de scurt.

Eu acum încă mai caut pereți de pe care nu am șters. În timp ce ștergeam, am mai văzut ce mai fac prietenii mei. Am văzut ultimile link-uri postate, și am găsit câteva cântece frumoase.

Am mai văzut cine s-a mutat în alt oraș și am găsit și ceva poze interesante. Am văzut cine și-a instalat Facebook Timeline și cum și l-au înfrumusețat cu header.

Am observat cine îmi ma share-uiește link-urile și cu cine ai mai mulți prieteni comuni. Deci cam asta e partea bună a virusului acesta.

Eu am șters și cookies și alte chestiuțe și sper că nu o să se mai repete, pentru că în caz contrar Facebook îmi șterge profilul, iar dacă asta se va întâmpla eu nu știu dacă mai revin pe Facebook așa cum eram.

În rest eu cred că atunci când cineva spămuiește așa Facebook are obligațiunea civică să încerce măcar să șteargă ce a făcut ca virusul să nu se înmulțească, pentru că e mai ceva ca gripa aviară, gripa porcină sau boala vacii nebune luate la un loc.

Îmi cer scuze și iertații pe cei ce v-au spămmuit accidental.

Love, pis și rokenrol și un cântec fain găsit la Tudor Știubei.

No comments yet

Butterfly sharing is caring

