Skip to content

[Papergirl Distribuția] Vin Culorile!!!

Octombrie 4, 2011

În anul de grație, 2011, după Hristos. În a 27 zi după ce minuNata a revenit pe meleagurile moldave și mioritice, Papergirl își desface aripile și vine către voi.

Așa că sâmbătă, 8 octombrie, de ziua sfântului Ernesto Che Guevera, 5 parcuri din Chișinău se vor umple de culorile și desenele Papergirl. Rulate cu grijă și cu dragoste de către echipa Papergirl. Un fel de explozie de artă și zâmbete pe buze, și soare în suflet.

Dacă vreți să obțineți un desen frumos din astea (aici sunt toate 444 desene), veniți la ora 14.00 ori la Dendrarium, ori la Valea Trandafirilor, ori parcul La Izvor, ori Memorialul Războiului din Afganistan de la Râșcani, sau pur și simplu Parcul Central. Noi înțelegem că unii nu vor vrea să păstreze desenele așa că vă invităm pe voi acei care suntem siguri că le vor păstra și se vor bucura de ele, să veniți și să luați porția de artă rulată cu iubire.

Echipa și Soarele și Scânteia din Ochi

Papergirl, nu înseamnă doar desene, culori și oameni. Papergirl din martie a devenit o familie, unde oamenii se bucură și își aduc și experiențele personale și fac artă din ea. Papergirl e locul unde s-ar format prietenii, unde s-au găsit viitor colegi de universitate, sau parteneri de afaceri. Locul unde unii și-au găsit dragostea, iar alții au dăruit toată dragostea lor.

La început, echipa Papergirl era într-o componență, dar cu timpul s-a modificat un pic. Dar indiferent de asta noi îi iubim și pe Gurdilă și pe Johny la fel de mult ca la început. Iar Andrian, Arici, Traian nu a făcut decât ca familia noastră să fie mai mare și mai diversă, aducând cu ei culorile personale, cu care am creat noi rainbows. Iar pozele lui Victor Buzu, Alex Iordache, Valeriu Istrati, Tudor Știubei și Andrian Rusu ne-au făcut să simțim culorile doar văzându-le.

Livia și Doina, Diana și Yoshi, Virginia și Dudu, Kaiser și minuNata, fiecare e ceva mai mult decât a fost la început, fiecare are o inimă din care multe bucățele nu sunt a lor, dar au bucățele din fiecare.

Uneori mă gândesc, de ce m-am apucat eu de proiectul ăsta, de Papergirl. De ce a fost mereu o prioritate, și ochii obosiți din multe dimineți, vorbeau despre ce am făcut eu noaptea.

Apoi mă gândesc la minuNata, și la ochii ei când vorbește de Papergirl. Ochii ei devin plin de scântei și dorințe și vise. Pupilele i se dilată de bucurie și atunci orice lucru, oricât de mic sau mare nu ar fi, devine posibil și prinde viață. Și oricât de sad, la ciclu, enervată nu ar fi, când e Papergirl, ochii ei ard și sunt sigur că ea ar face orice pentru culori.

Și atunci când vezi aceste lucruri și acei ochi, viața prinde într-un fel sens, vezi direcție și simți inspirație. Știi că unele lucruri aduc fericire, și din câte văd tare puține sunt aceste lucruri. Așa iei și tu parte la sărbătoarea culorilor și te faci una cu visele tale. Papergirl m-a învățat să văd dincolo de lucruri și să încerc să fiu eu și în același timp o familie.

Cu 2 sâmbete în urmă, eram la Mall și priveam lucrările din jurul meu, atunci creierul meu vedea materializarea ideii despre care minuNata îmi povestea într-o zi de ianuarie, la McD. Vedeam cum oamenii privesc lucrările, cum vin de mână și fac poze desenelor care le-au plăcut. Atunci acele lucrări nu sunt niște pete pe hârtie, ci sâmbete din culoare. Și am simțit și eu, că e o mândrie deosebită când îți vezi un desen, și spui: ”Uite pe ăla l-am făcut eu”. Apoi mai simți că lucrurile mici ce le faci zi cu zi, nu sunt în zadar și ele aduc bucurie oamenilor.

Eu mereu am spus, că dacă prin puterea ta poți aduce zâmbetul pe buze și să faci pe cineva să se simtă special, fă-o. Deoarece universul de fapt e mic, și orice contribuție a ta, face lumea mai bună, astfel te schimbă și pe tine o dată cu ea.

Și noi vrem ca voi să simțiți acest sentiment și dragostea noastră ce o purtăm pentru fiecare din voi. Voi cei care urmăriți blogul meu și cel al Papergirl, voi cei ce distribuiți anunțurile noastre, voi cei ce ați venit și la ateliere și la expoziție și veți veni și la distribuție. Voi cei care spuneți și la alții despre Papergirl, voi cei ce ajutați Papergirl, și voi, toți, care aveți nevoie de dragoste și poate un pic de culoare.

Se spunea că toamna se numără bobocii, eu zic că toamna se distribuie inimioare. Și nu oricare inimioare, inimioare Papergirl.

17 comentarii leave one →
  1. Octombrie 4, 2011 12:40

    Frumos!!! păcat că Dumnezeu nu m-a înzestrat cu darul picturii, niște ”cracaleți”, atîta pot să fac cînd îmi pun în aplicare imaginația, care e foaaaarte bogată😀 și nici bicicletă nu mai am (deși aș vrea una de asta cu buline :)))) ) dar, vă susțin și oricum o să fiu alături de voi, da iaca în care parc, nuștiu!😛
    Vă doresc multă baftă și cum zice nepoțelul meu: ”tale e flumoasă lumea asta în cale m-o adus mămica”

    • Octombrie 4, 2011 13:48

      awwwwww tare cute. Dar tu vină și îți ia un desen de la Papergirl:)

    • Octombrie 4, 2011 14:36

      numaidecît, și-mi iau și nepoțelul cu mine!😛

  2. Arincik permalink
    Octombrie 4, 2011 13:42

    Da care desene in ce parc o sa fie?

    • Octombrie 4, 2011 13:49

      Random, asta e și fișca, e un fel de kinder surprise:) poate să îți cadă oricare:)

    • Arincik permalink
      Octombrie 4, 2011 13:53

      Ap voi chiar le facetzi sul shi le impartzitzi de-a oaia? Da tu macar in care parc ai sa fii?

    • Octombrie 4, 2011 14:40

      aha:) păi noi nu discriminăm, șapoi suntem siguri că fiecare va avea câte un desen frumos

    • Arincik permalink
      Octombrie 4, 2011 15:19

      Pe tine in care parc te gasim? shi la cyt?

    • Octombrie 4, 2011 16:00

      eu voi fi la izvor (iazu de la sculeanka) pe la 14.00

  3. Octombrie 4, 2011 15:16

    Pe posta nu trimeteti? Ca vreau si eu un desen cu multa multa culoare !!!
    Sau timiteti pe cineva cu bicicleta pana la capatul pamantului😀

    • Octombrie 4, 2011 15:59

      da tu când vii, îți păstrez eu unu poate

    • Octombrie 5, 2011 23:10

      Cred ca in 2014, cand blue passaport se va cheltui …😀

    • Octombrie 5, 2011 23:13

      pân atunci mai făcem vreo 3 papergirluri, așa că reușești

  4. Octombrie 4, 2011 23:21

    Apoi mă gândesc la minuNata, și la ochii ei când vorbește de Papergirl. Ochii ei devin plin de scântei și dorințe și vise. Pupilele i se dilată de bucurie și atunci orice lucru, oricât de mic sau mare nu ar fi, devine posibil și prinde viață. Și oricât de sad, la ciclu, enervată nu ar fi, când e Papergirl, ochii ei ard și sunt sigur că ea ar face orice pentru culori.

    plm învățativă un pic măcar de gramatică! Nici o coerență în rîndurile astea, Coie cel ce a scris articolul, teai tripat oe Ochii natei ? Fute-o bre nu scri aiurea pe blog

    • Octombrie 4, 2011 23:35

      Domnule Gop, mulțumesc mult că nu ai semnat ca anonim comentariul tău. Îți mulțumesc că nu ai folosit cuvinte urâte. Iar adresa dumneavoastră de email spune exact locul unde te putem găsi. (Gop
      blabla.md, curcur@cur.com)
      Chiar te-aș invita să mai treci pe Acasă la Fluturaș și desigur să mai lași critică constructivă în urma ta.

      PS: Nuș câtă gramatică e în acel paragraf, dar e mult suflet. Un Gop nu poate înțelege asta.

    • Octombrie 5, 2011 11:16

      ”plm învățativă un pic măcar de gramatică! Nici o coerență în rîndurile astea, Coie cel ce a scris articolul, teai tripat oe Ochii natei ? Fute-o bre nu scri aiurea pe blog” , mdaaaa, n-am ce zice, multă gramatică în frazele astea. Mai uitațivă domnilor sub nasul vostru, înainte să criticați ceva!!!

Trackbacks

  1. Papergirl Distribuția sau Avalanșa Culorilor de 8 octombrie | papergirl moldova

Butterfly sharing is caring

