Skip to content

Fluturaș în 2009: la ProTV și JurnalTV

Octombrie 1, 2011

Într-o zi o ceată de Facebook-eri au comentat pe un status, au contactat-o pe Lorena Bogza tot pe Facebook și au fost cu uratul pe stil vechi. Dintre oameni cunoscuți, Roman Leca, Pavel Fusu, Cristina Sârbu.

După asta cu banii de pe hait am fost la Bier Platz și am băut Stella Artois.

După mai multe luni, eu am început să zic pe Facebook că votez Partidul Ecologist. Lu Mihai Bologan i-a plăcut idea și a creat Campania Electorală de Alternativă. Așa s-a născut Partidul Ecologist la Pătrat (PEPE). Apoi am câștigat alegerile și am fost ales Președintele Parlamentului Virtual. Și voila în timp ce făceam steluțe pentru Gabi, mă sună cei de la JurnalTV și îmi propun interviu, și iaca ce a ieșit. Eu atunci tot aveam brățări.

Iată textul urăturei noastre, copyright Roman Leca.

Aho, aho la ProTeVeu
Ascultaţi ce vă zic eu

Şi voi, cei ce ne filmaţi
Ia pe pauză apăsaţi
Şi la mine ascultaţi

Cu uratul am venit
Doar că vocea s-a împietrit,
Că-i cam frig la noi acasă
Dârdîie sarea pe masă.

Vă dorim ca-n anul nou
Să-l luaţi de coarne pe bou.
Să va fie cald in casă
S-aveţi de toate pe masă

S-aveţi în radiatoare
Şi-n suflet căldură mare
Să v-ajungă indulgenţă
Ca să luaţi din nou licenţă.

Am scris Moşului de urgenţă
ProTeVeul vrea licenţă
Mesaj pentru preşedinte:
PERMANENTĂ! CA ÎNAINTE!

Celor ce vor încurca
Începând cu CCA
Le dorim s-aibă de toate
Să vă dea şi vouă poate.

S-aveţi ştiri adevărate
Prezentatoare neînfricate
Emisiuni bune cu caru
Să fugă de voi amaru.

Să-ntalniţi mulţi oameni noi
Oameni buni şi nu cioroi
Teme bune – o mulţime
Discutate-n PROfunzime.

PRO TV sa dainuiască
Pe moşia strămoşeacă
Iar pe noul preşedinte
Sa-l tot încercaţi de minte.

Să aveţi senzaţii tari
Şi succese cât mai mari
Atât pe plan personal
Cât şi pe profesional.

S-aveţi echipă volantă
Şi cenzură tolerantă
Să-ntâlniţi doar uşi deschise
Minţi lucide şi aprinse.

Pentru anul ce-a trecut
Lăsaţi tot ce n-aţi putut
Apucaţi proiecte noi
Şi mânaţi caru cu boi.

Iar cand veţi munci din greu
Să fiţi mulţumiţi mereu
CU PROvestea de Crăciun
Să înceapă un an bun!

Mai avem o urătură
Dar ea cade sub cenzură
Aşa că vă urăm de toate
La mulţi ani şi sănătate!

Trageţi roata măi flăcăi
Şi strigaţi o dată Hăi
Să răsune peste văi
Hăăăăi! Hăi!

No comments yet

Butterfly sharing is caring

