Skip to content

Fluturaș în câmpul muncii!

Septembrie 22, 2011

După ce sfârșești primul ciclu de studii superioare, cele mai frecvente 3 întrebări care le primești/le dai sunt:

  • Ai dat la master? Da undi? Da la ce?
  • Lucrezi? Da unde? Ca și?
  • Nu te însori? Da cu șine?
Eu nu vă voi răspunde la toate întrebările, da la una vreau să vă răspund pentru că acum îmi ocupă cam tot timpul meu, și mie asta îmi place. Îmi place că pot să fac ceea ce am vrut să fac și nu mă duc la birou ca la tortură.
.
Deja de 27+10 zile încerc să mă adaptez biroului, și zilnic învăț foarte multe, și mă bucur că este cineva care să mă învețe și să învăț. Apoi uneori ajungi acasă seara și ești satisfăcut și obosit, apoi te gândești că ai lucrat cu idei. Ideile sunt cele care te obosesc cel mai mult, deoarece storc din tine ceea ce nici tu nu crezi că ai acolo.
.
Digital Awesomeness
.
Cândva vă povesteam despre ziua internațională a awesomeness și despre oamenii awesome. Iar acum lucrez în domeniu digital care chiar produce awesomeness.
.
Dacă nu credeți, uitați-vă în jur, cam tot se învârte în jurul digital. Cine are cea mai interesantă aplicație pe iPhone sau Smart Phone, sau iPad. Oamenii sunt mai picky și alintați acum, și dacă nu văd și nu simt ceva tare tare tare interesant, nici nu vorbesc despre asta.
Pe Facebook dacă nu-i o aplicație interesantă nici nu te chinui să o faci. La începutul săptămânii toți au sărit peste aplicația Mad Men, și toți aveau poze de profil awesome și recomandau la alții aplicația. Anume asta mie îmi place să fac, să încerc să fac. To work my ass out to do it.
.
Cum se zicea la TEDx Chișinău, Boaring? Break it. Și așa nu știu zile de când am început să lucrez și să mă plictisesc. Și dacă Facebook-ul
e plăcere, atunci pentru mine el e dublu, e plăcere dar și serviciu. Și asta nu știu cum mă face, sigur pe mine și pe ceea ce eu pot face.
Și iaca așa Fluturaș e Social Media Manager la Granat.
.
Granat
.
Granat vine din latină, de la granatum, și este un fruct ce mereu surprinde. În emisfera de nord, rodiile își încep sezonul în septembrie, și iaca îi septembrie. Iar sucul de Granat e foarte benefic pentru sănătate și creativitate.
.
Granat e o agenție digital full-cicle iar CEO e Artur Gurău, dar mai multe citiți în Granat Credentials. Iar pe Facebook dacă ne urmăriți veți afla tot ce este mai interesant din lumea digital, toate lucrurile awesome și de asemenea putem să vă dăm și câte un kg de rodii din 100 în 100 de like-uri- Granat – Digital Awesomeness.
10 comentarii leave one →
  1. Viorica permalink
    Septembrie 24, 2011 00:34

    You’ve got a pretty cool job, good luck!

  2. Septembrie 28, 2011 12:41

    Felicitari, faceti treaba buna! Bafta in continuare!
    p.s.: Cu Artur am fost colegi de liceu…

  3. Octombrie 3, 2011 16:47

    Felicitări Alejandro! Ustroilsea pareni na rabotu! Să aud numai de bine despre tine de acolo!🙂 Baftă maaaare!

  4. Maria permalink
    Octombrie 3, 2011 16:56

    felicitari si succes !

Trackbacks

  1. Digital is Awesome « Artur Gurău
  2. Mărunţişuri mari « Evenimentul ZiNei

Butterfly sharing is caring

