Skip to content

Anna Băbălău

Septembrie 20, 2011

Mie mereu mi-a plăcut firea deschisă a lu Anna, poate să te trimită sincer și fără multă frânări. Poate să te îmbrățișeze și să închidă ochii. Poate să strige dacă simte asta, poate face copăcei sau fluturași din mărgele. Poate să citească și să fie offline pentru câteva zile, sau poate să te sune deodată să te întrebe unde ești și dacă vrei să faci ceva.

Și deși e micuță, e foarte specială pentru foarte multă lume și vrei nu vrei după ce o cunoști nu poți să o mai treci cu vederea. Ea mereu va fi acolo și dacă te poate ajuta te va ajuta. Datorită ei am avut cămașă națională în Norvegia, Polonia, Serbia și România. Și acum l-a ajutat pe Alex Godoroja chiar dacă nu-l știe.

Anna poate că e mică da are o inimă și un suflet mare-mare-mare-mare!

Schimb de amintiri 

Am cunoscut-o pe Anna datorită Olgăi Railean și Schimbului de Cărți prin 2009, în august. Și atunci am aflat că Anna conține și vitamina C și că nickname-ul ei e Mandarina. Și după prima dată, ne-am adăugat pe messenger și am vorbit multe zile despre fluturași, mărgeluțe biser și făcutul steluțelor. Eu pe atunci lucram la un proiect special de crafting și ea învăța în același timp.

Ambii ghidați atent de Arina.

Apoi după alt schimb de cărți am luat câteva cărți de la ea, ce mi-a picat tronc la inimioară și aș spune că cărțile celea m-a făcut să înțeleg anumite chestii legate de timp și de iubire. Să le accept pe altele și să le tolerez pe altele.

Apoi am fost invitat la ceai, și am băut ceai și am mâncat ciocolată Tomblerone. Așa am cunoscut-o și pe mama Annei. Eu atunci trebuia să plec în USA și eram încă speriat de avioane. Pot spune că Anna avea un asortiment tare atrăgător de ceai.

Cât eram în USA Anna mereu îmi comenta descoperirile mele de acolo. Iar eu descopeream de la ea cum e să înveți la PUPSIC (Public University Pedagogic of State Ion Creangă). Din USA eu i-am adus o mică brățară dar tare dragă pentru mine, care am luat-o din Kansas City. Și i-am dat-o la un alt Schimb de Cărți. Sper că i-a plăcut și poate o mai poartă.

Tot după USA s-a întâmplat ceva super ciudat. Eu eram la un meci de fotbal și cineva mă sună, eu cu câteva zile înainte pierdusem toate contactele pentru că mi se arsese cartela, și deci îmi zice, hai ne vedem la oprire în 5 minute. Și eu mă gândeam oare cine poate fi, și când așteptam nu știam cine poate apărea.

Tot în seara aia, Anna met Lidia și m-a provocat să o duc pe Lidia în brațe de la Celentano pân la Ștefan.

Apoi tot datorită Annei am descoperit zeama de la Celentano. Anna îmi zicea că ea mereu mănâncă acolo, și o dată când beam ceai pe acolo. A cântat cântecul Ricchi e Poveri – Voulez Vous Dancer, și cântecul ăsta mereu îmi aduce aminte de Anna. Când îl aud mereu îi scriu sms.

Anul trecut am fost și la ziua ei și am jucat UNO. Așa Anna met Uno. Așa am întâlnit-o pe mama Annei după USA și sunt sigur că pentru ea, eram două persoane total diferite. Pe atunci Anna începea să se întâlnească cu Lupu Alex, și azi încă sunt împreună și eu tare mă bucur pentru că știu că Anna avea nevoie de cineva care să fie lângă ea și să o facă fericită.

Anna a fost prima persoană care a încercat să-mi împletească părul. Anul ăsta Livia Purici a făcut-o de vreo două ori cu succes.

Anna e foarte sârguincioasă și pur și simplu rupe la facultatea ei, și sunt sigur că va lua bursa prezidențială anul ăsta dacă aplică. Și în ceea ce se implică o face cu brio și să fie dulce asta e îi în sânge. Și mă urăști tu, sau nu. Mai ai încredere în mine după ce nu ți-am întors cămașa timp de vreo 6 luni, sau nu. Tu oricum ești în my humble family 27.

Îmbrățișări, și un dans cu clar de lună  pe muchia havuzului!

(Ador poza asta a voastră)

5 comentarii leave one →
  1. Septembrie 20, 2011 09:39

    multumesc… si stii tu foarte bine k sa urasc numi sta in fire.. eu pot sa ma infurii si sa strig dar de mai mult nu sunt in stare 🙂
    ps: am sarit vreo 30 de minute pina am reusit sa facem priza aia, si cred k aveam vinatai ambii la sfirsit 🙂

    • Septembrie 20, 2011 09:40

      dap câtă iubire ai tu în tine, nuș unde să mai încapă și ura:)

      iar de poza, uff ce nu faci pt un profile pic:))

  2. glow permalink
    Noiembrie 9, 2011 18:27

    care carti te-au facut sa intelegi „anumite chestii legate de timp și de iubire” ? 🙂

    • Noiembrie 9, 2011 18:32

      Unde ești, Sfârșitul unei iubiri și mai era una

  3. glow permalink
    Noiembrie 9, 2011 18:40

    merci

Butterfly sharing is caring

