Skip to content

Fluturaș la Televiziunea din Serbia!

Septembrie 18, 2011

Cum v-am mai spus am participat la un fel de Bună Dimineața la Postul de Televiziune B92 din Belgrad. Ce am vorbit și ce le-am zis eu acolo puteți vedea. Apropo am menționat și de Papergirl, care mâine își începe expoziția la MallDova, la ora 14.00 și va ține până duminica viitoare. Eu voi fi acolo la pe la și bănuți dacă vreți să mă vedeți.

La fel le-am zis și de Novak Djokovic. Apropo, am observat că în majoritatea timpurilor când apar la TV sunt în tricoul Flying Mamaligas, dacă ceva eu mai am tricouri.

În rest săriți peste bucățile în sârbă și aruncați în mine cu patlajeli. Minutele 1.32 și apoi 6.15.

2 comentarii leave one →
  1. kapa permalink
    Septembrie 18, 2011 20:43

    e chiar destul de inteligibila limba lor… adica eu inteleg ce vorbeste baiatul…

    • Septembrie 18, 2011 21:34

      sunt de accord, totuși pt mine poloneza îmi pare mai ușoară

Butterfly sharing is caring

