Skip to content

Noua mea religie – Dudeism

Septembrie 15, 2011

Deci eu de azi am devenit Preot în Dudeism. Pot deamu să nu mă bierberesc oficial și totuși să fiu un bun dude. Cred că toți dudes la un loc pot face lumea un loc mai bun.

Principiul Religiei e Take it easy. În Manifest scrie că dudes ascultă muzică bună, pot să se detașeze, să înțeleagă că lumea e de-a oaia dar și să se bucure de viață.

În istorie au fost mulți dudes de treabă, eu i-am mai adăuga pe Novak Djokovic, Steven Gerrard, Lance Armstrong, Beatles toți 4. Și la noi în Moldova tot dudes buni sunt și au fost, așa că propuneți și spuneți ce dudes din Moldova voi știți.

Iaca aici puteți găsi toți dudes de pe Facebook, și aici toată informația despre dudeism.

Până una alta eu mă laud cu certificatu meu:

4 comentarii leave one →
  1. Septembrie 15, 2011 10:40

    photoshop!

    • Septembrie 15, 2011 11:14

      nu, asta ei pe site ț fac😛

  2. Octombrie 24, 2011 09:30

    eu o să rezist tentaţiei ş o să rămân ateu😀

Butterfly sharing is caring

