Skip to content

Keep Communism Alive!

Septembrie 13, 2011

Eu mă gândeam că eu tot vreau așa, vreau un muzeu la comunismului cu toate clădirile sau măcar resturi. Vreau să văd statui unde după alta ca în Orașul Interzis din China. Vreau să ascult ce o fost și cum asta a fost chiar dacă toți au auzit asta de un milion de ori.

La noi se spune că în Transnistria e cel mai mare Open Air Muzeu din lume și noi asta nu fructificăm ca să atragem turiști, știu că e dificil din cauza regimului de acolo, da totuși. Apoi dacă mă gândesc că e tare dificil să vii în Moldova. La noi îi greu să ieși, e greu să intri, dar cel puțin we are keeping communism alive, încă nu suntem gata să-l facem muzeu.

Cândva mă gândeam să folosesc și eu imaginea politicienilor pentru promovarea prezervativelor colorate. Așa Dodon nu avea să zică noi nu suntem legume, da avea să spună ceva mai funny.

În Germania, s-au folosit imagini ale liderilor politici și tirani ca să lupte împotriva Sidei, în Londra ca oamenii să facă Yoga. Iar în altă parte pentru a promova arta muzeurilor. Numai la noi e foarte tabu să zici de unu și de altul pentru că tu ori ești unionist sau nu ești unionist în ambele cazuri ești văzut ca prost. Cum ziceam eu în glumă, eu sunt unionist, vreu unirea Transnistriei cu Găgăuzia. Ta-na-na-na.

În rest uitați-vă la imagini și Enjoy!

 

Iar unii între timp nu se plictisesc și au făcut în România un teasing cu numele de: ”Dar la tine cât durează?”.

2 comentarii leave one →
  1. nabiyafly permalink
    Septembrie 13, 2011 16:07

    interesanta ideia dată, dar neaplicabilă la noi deocamdată((((

    nda… imagineazăţi situaţia cînd auzi la radio publicitatea de la dero… dupa citeva sunete dubioase suna intrebarea „Dar la tine cît durează” )))) sincer credeam că am încurcat postul

    • Septembrie 14, 2011 00:39

      interesant, și ideea e catchy:)

Butterfly sharing is caring

