Skip to content

Noi toți mințim. Cum o faci tu?

Septembrie 8, 2011

Iată am găsit o poză pe The Next Web și am început discuții pe Facebook despre cum noi mințim și ce fel de scuze găsim în situații de zi cu zi. Încercăm să fim țși politicoși dar în același timp să nu facem ceva ce nu vream, sau vrem să scăpăm de ceva. Și deci unele sunt, dacă aveți și voi, sunteți liberi să adăugați:

1. Îmi cer scuze, aceștia îs ultimii 5 lei, și îi păstrez pentru microbuz.

2. Nici eu n-am, umblu cu circulatoru (Nastia)

3. Ooooo, nu te-am văzut când am trecut pe lângă tine, mă grăbeam și gândurile mele sunt duse în altă parte, cred că totuși o să îmbogățești.

4. Îmi cer scuze, nu am auzit telefonul. El îi pus la mine pe silent.

5. Și tu erai la concert? Eu mă uitam și nu te-am văzut. Hai data viitoare ne sunăm. (Nastia)

6. Cer scuze, nu pot bea paharul ăsta de vin, iau antibiotice.

7. Cer scuze, nu pot vorbi acum, mă grăbesc, te sun diseară.

8. Și mi le-am pregătit de cu seară, le-am pus la vedere să nu le uit, habar nu am cum am făcut-o.

9. Băi, niș eu nu am învățat aseară, nu știu cum o să scriu testu.

10. Eu azi nu pot ieși, am de învățat.

11. Ț-aș da, da eu tot îs la beep pachet.

12. La mine s-o descărcat telefonul de aceea nu am auzit alarma.

13. Da, da, am văzut filmul cela, da numa așa, secvențial, și asta a fost tare demult, da tu spune, spune.

14. Berea e din partea mea!

15. Tu când ajungi? – Eu deamu îs în microbuz (când de fapt încă stai îl chiloți în fața compului)

16. Ai băut ceva? – Numa 2 beri, și cu greu arăți semnu Viva!

17. Da îi departe locul cela? – Da nu, îi aproape, iaca amuș ajungem, …, numa o oră ne-a luat să ajungem.

2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 8, 2011 12:50

    exemplele de mai sus are hardly lies.. de cele mai dese ori cam asa si se intampla.. insa persoana cealalta o primeste ca minciuna😐

    iar decat sa zic vreo minciuna prefer sa nu zic adevarul in intregime.. works every single time ^ ^

    • Septembrie 8, 2011 13:05

      păi sunt light lies, toți le folosesc

Butterfly sharing is caring

