Skip to content

Andrei Fornea

Septembrie 6, 2011

Eu pe Andrei îl știu dinainte ca noi să avem blog, dinainte ca Facebook-ul să fie popular și atunci mă știau doar trei oameni în cruce cu care am vorbit pe la olimpiadele de istorie. Și deși am învățat în aceeași școală, nr 73, acum Liceul Petru Rareș, cu Andrei prima dată m-am văzut și am vorbit la Primul Offline Netlog, și asta se întâmpla în iunie 2008.

Și nu mulți sunt oamenii ca Andrei, mereu activi, mereu gata să te ajute sau cu care să poți urmări un meci de fotbal și bea o bere. Viața asta își pune anume amprenta pe persoanele care încep de la nimic pentru a se afirma. Persoane care clădesc singure și persoane care știu ce înseamnă to fail. Dar care se ridică, privește sus și continuă să lupte. Acesta e Andrei Fornea.

Andreeew

Și orice ar spune unii și alții, Andrei mereu a fost o persoană care sacrifica timpul să liber pentru a aduce o schimbare în jurul lui. El a fost persoana care a impulsionat voleiul de la el din liceu, persoana care a creat PatriotiMD pe netlog și a încercat să aduce o comunitate de oameni. Persoana care a ajutat la organizarea primului offline netlog, alături de StefanOID, pe urmă el și sigur le-a organizat. Andrei a fost persoana pe care s-a clădit de la început MediaPoint-ul.

Andrei a fost persoana care a fost cu frate-miu în Armenia și Andrei e persoana care mi-a dat tricolorul înainte ca să mă duc în USA.

Andrei a scris mereu pe blogul lui preponderent despre politică, și asta niciodată nu m-a mirat deoarece asta pe el îl interesează și cred că se descurcă destul de bine, deși încă îi este greu, sau pur și simplu nu vrea să fie echidistant față de orice figură politică.

În ultimul timp mă cam ciocnesc de Andrei peste tot, și el se ciocnește de mine. El e unul din acei bloggeri de la Buiucani, alături de mine și Gurdilă, și Cristina Vicol, dacă mai sunteți de aici strigați.

Am fost împreună la AllMoldova și am răspuns la întrebări despre blogging, apoi în cadrul MediaPoint Andrei are proiectul alerte.md, cu care a devenit destul de cunoscut.

De multe ori când vin acasă îl întâlnesc pe drum și mai vorbim, știu că demult timp nu am jucat un fotbal împreună, deși MediaPoint participă mereu la Cupa IDEA, și știu că demult nu a fost organizat un offline netlog, de dragul timpurilor bune, ce zici Andrei, te bagi? că amuș îs 4 ani nu?

Eu știu cu cine s-o întâlnit, și unde a învățat și mama îl știe, și pe el și pe sora lui și nu știu de ce am un sentiment că îl știu pe Andrei de mult timp și am senzația că el va mai fi tot așa încă mult timp, orice s-ar zice, oricine l-ar critica sau orice s-ar întâmpla.

Andrei acu participă la Webit, a participat anul trecut la fel și a ocupat locul doi, acum, la moment, e tot locul doi dar mai are vreo 25 de zile pentru a se reabilita. La Webit particip și eu, eu vreau doar locul 5 și îmi va fi ok.

Cun Andrei practic a început viața mea online, așa că îi mulțumesc, și vreau să știe că el e parte din familia mea 27.

PS: Eu nici cu tine nu prea am poze.

8 comentarii leave one →
  1. Andrei Fornea permalink
    Septembrie 6, 2011 14:59

    Ooo Alex, demult n-a vorbit cineva despre mine, daca e sa excludem critica🙂

    Netlogul a fost inceputul erei online si pentru mine, probabil daca nu faceam PatriotiMD-ul nu ajungeam Presedinte MediaPoint, sau nici nu aplicam la MP. Vorba ceea, toate punctele se leaga mai devreme sau mai tirziu.
    Netlogul era o retea scurta in care practic fiecare se stia. Sau cel putin acesti 700 membri PatriotiMD, cit de cit unici. Eu zic sa indraznim ambii si sa organizam un off Netlog, sa vezi cum o sa se intrebe toti ce e Netlog, de ce nu offline Facebook?🙂

    Ne apucasem noi de multe cindva, dar las ca revenim cu un boom peste un doi-trei ani.
    Familia 27, da daca mai apre unul?🙂

    Ps: liceul nu e Petru Rares?🙂

    • Septembrie 6, 2011 15:34

      Da, mesc de liceu, eu știam că ceva nu ajunge și știam că e un Petru, da deamu care :)) tot unu legat de Ștefan cel mare.

      Familia 27 e un concept, asta nu înseamnă că va avea doar 27 oameni, Familia 27 sunt persoanele de la care am învățat și învăț, persoanele care mă influențează direct și nu contează din ce punct de vedere, Familia 27 e un fel de oglindă a mea.

      Eu mă gândeam poate în decembrie la aniversare facem ceva, știi data trecută fusesem la avtobus, și fusese pretty nice.

      Apoi viața asta e foarte interconectată de aceea e foarte riscant să excludem detalii pt că outputul poate fi cu totul altul, fix ca în Teoria Fluturașului!

      Și iaca așă.

  2. Septembrie 6, 2011 18:40

    Am inteles, eu credeam ca e un numar🙂 Sau cel putinc a si numarul conteaza.

    Da, sunt 4 ani, 2 din care m-am dedicat foarte mult. Decembrie , se poate, vedem cum ne mobilizam, conteaza initiativa, daca doi o au deja e foarte bine🙂

    • Septembrie 6, 2011 20:57

      agree:) important să nu uităm pân atunci:))

  3. Fluffy Dandelion permalink
    Septembrie 8, 2011 13:56

    Petru Rareș? Da eu am învățat la O. Ghibu. Nice😀
    Sorry de offtopic.

    • Septembrie 8, 2011 14:23

      Uuuuu eu la Ghibu mai înainte învățam Tae Kwon Do, da amu joc maratoanele de la CUC:)

  4. Fluffy Dandelion permalink
    Septembrie 12, 2011 01:53

    Heh, nice. Touși e miiiiiiiiiică lumea asta😀

    • Septembrie 12, 2011 10:23

      Cum zicea o prietenă lumea astai așa de mică încât a inventat horoscopul să zică că există ceva mai mic

Butterfly sharing is caring

