Skip to content

Happy Blog Day 2011

August 31, 2011

O zi a blogurilor fericită pentru toți cei care sunt bloggeri, care se cred bloggeri sau care se supără când sunt numiți bloggeri. Felicitări tuturor celor care au o pagină on-line și o numesc blog, sau nu blog, nu contează, contează că voi transmiteți un cuvânt în lume.

Felicitări tuturor bloggerilor care azi deja nu ma scriu, felicitări așa-zișilor bloggeri, felicitări bloggerițelor și oamenilor care au blog da nu scriu ei pe dânșii. Cum nu ai da, e Blog Day.

Anu trecut o prietenă din Kyrgyzstan, Bermet Mambetshaeva, m-a pus în lista recomandărilor ei. Și azi eu continui tradiția și trend-ul.

Blog Day, deja e la a șasea ediție, și ideea principală e cel de a aduce blogurile din toată lumea mai aproape indiferent de cultură și limba în care este scris. De cel de a face cunoscute paginile personale într-un mediu nou și trebuie să recomanzi cel puțin 5 bloguri. Deci e interesantă fișca.

Blogurile care mie îmi plac și cred că merită vizitate:

1. Blogul lui Andriy Kozlovskiy

Andrei e un băiat din Ucraina pe care l-am cunoscut anul trecut la ISWinT și l-am văzut și anul acesta. Andrei mereu își workshop-ul de fotografie și face niște poze magice. La mine pe Facebook vreo 3 poze de profil au fost făcute de dânsul.

Blogul lui Andrei e un mix de cuvinte printre multe fotografii și mie ele îmi pare waaaaa și di cute. Intrați și vedeți.

2. Blogul lui Josh Boissevain

Josh este un jurnalist american care a făcut trei ani de Peace Corps în Moldova și vorbește bine româna. A predat și la USM engleza ca opțional. Îmi place că mereu îl văd pe la evenimente și e de treabă băiatul.

Blogul lui este o culegere de chestiuțe care le crede el interesante, chestiuțe despre Moldova și nu numai. Eu prima dată când am intrat mi-a plăcut foarte mult și l-am pus în blogroll.

3. Andreea”s Chinese Food

Acesta este un blog despre mâncare chinezească și aici poți găsi ce fel de rețete vrei. Eu l-am găsit pe când încă eram în USA și căutam cum să-mi fac orezul chinezesc și de atunci îl mai vizitez și rămân cu gura salivând. Pentru cei ce nu știau eu ador mâncarea chinezească. Și important e că e și în română, ușor de înțeles pentru oricine.

4. Bloguvern

Acesta e un blog lansat de curând care se încearcă de a explica activitatea guvernului din Moldova pe înțelesul tuturor. Scriu și eu aici, cu alți oameni tare faini, al de Nati Vozian, Mihai Surdu, Victor Chironda, Tatiana Savva, Ion Grosu, Anastasia Primov, Larry Livingston, Eugen Crețu, Dorin Dușciac, Tatiana Castrașan și Xenia Barabaș.

Blogul a început și încetul cu încetul prinde viteză. Și mereu suntem să vă explicăm și să vă răspundem la întrebări.

5. Gânduri Zilnice

Gânduri zilnice e blogul unde mereu pot găsi ceva super frumos și apropiat sufletului meu. Poze interesante, citate sau oricare alte figneli awesome. Pagina e a Olgăi Railean a.k.a Ceziceu și vreau să-i mulțumesc pentru inspirația pe care mi-o dă ea dintotdeauna.

Deja aștept propunerile voastre și să-mi ziceți cum v-au părut recomandările mele.

Încă o dată La mulți ani cu Ziua Blogului, și apropo dacă aveți Blog în Română, scrieți-l cu diacritice că azi e și ziua Limbii Române sau și boala.

Josh Pic

Josh Pic

8 comentarii leave one →
  1. August 31, 2011 21:33

    cit e de fain:) mersi🙂 si asemenea🙂

  2. August 31, 2011 23:52

    La multi ani! pentru tine si pentru toti cei ce incearca sa scrie in minunata BLOGOSFERA.

  3. Septembrie 1, 2011 19:14

    eu dezdedimineață aveam o presimțire îngustă,mi-am scăprinat memoria și mi-am amintit -dap’azi e ziua bloggerilor!Să fie ei sănătoși și îndrăzneți!

  4. Allice James Bellamy permalink
    August 31, 2012 23:45

    tare drăguț ^_^ păcat că am citit articolul abia la ora asta:/

    • August 31, 2012 23:57

      da tu uite și recomandările pt 2012

Butterfly sharing is caring

