Skip to content

[Papergirl #20] From Gustar with Love

August 30, 2011

Nimic nu apropie mai mult o comunitate decât experiențele și trăirile împreună. Asta am simțit-o și la Woodstock și acum am simțit-o și la Gustar. Unde oamenii râd împreună, cinstesc împreună, mănâncă împreună, dorm împreună nu face decât să ții mai mult la acei oameni.

Așa a fost și atelierul nostru 20, o comunitate de oameni care erau acolo unul pentru altul și a împărți culori, roșii și pături împreună.

Ne-am bucurat de concert, ne-am urcat pe stânci și am căutat  peșteri. Unii au băut must prin sat, alții au ascultat cântecul Vsio ideot pa planu, pe la 4 dimineața de un milion de ori live.

Am lansat lampinioane și ne-am fotografiat cu Vasea și în costumul lui de superman. Și am căutat cheile de la beci.

Desenele și culorile au fost în inimile oamenilor, pe corpurile lor și în fiecare îmbrățișare. Și în fiece cort. Am uitat să spun că am și înghețat împreună.

Laura Bodorin a făcut magie pe piele, ea chiar ar putea lucra în domeniu. Iar Vasile cu Katia practic au fost tatăl și mama noastră având grijă de noi să avem ce mânca, cu ce ne încălzi și din ce mânca, de aceea le mulțumim foarte mult.

Apoi stau și mă gândesc acest atelier a înglobat tot ceea ce am încercat să facem de la început, să-i motivăm pe oameni să creeze, oricând, oriunde și orice. Oameni ce să zâmbească și să schimbe lumea din jurul lor cu zâmbetul lor. Oameni care să se iubească și oameni care să lase o amprentă în viața celui de alături. Mulți oameni dragi pe care nu îi știam, mi-au devenit dragi, mulți oameni dragi mi-au devenit și mai dragi, iar oamenii cei mai dragi au fost alături chiar de la început. Și asta te face să simți că ceea ce faci nu e în zadar și că oamenii se bucură.

Deja nu știu cum să-mi planific sâmbetele viitoare, până acum era Papergirlul, dar acum? Desigur că mai avem o expoziție la MallDova la sfârșit de septembrie, unde vă veți vedea desenele voastre și puteți invita prieteni să arătați cât de colorați sunteți. Apoi mai este distribuția din octombrie. Și totuși eu devin nostalgic. Cum zicea Nelly Furtado, all good things come to an end.

Dar eu am încrederea și eu știm că Papergirl la anul iar va fi, mai frumos și mai colorat. Doar că fără voi noi nu am face nimic. Speram ca la anul să ne ducem să vizităm alte Papergirl-uri din România, și sperăm să facem și ateliere prin Moldova (altă ocazie de a merge cu cortul!).

Între timp puteți vedea cum eu încerc să scriu serios dar simplu pe Bloguvern. Și nu ne uitați bun? Pentru că noi la sigur suntem lângă voi, cu creioanele, acuarelele și lipiciul pregătiți, oricând gata să bem un ceai și să vă vizităm lumile creative.

Multă, multă, multă dragoste la voi.

Îmbrățișări și poze :*

No comments yet

Butterfly sharing is caring

