Skip to content

Primul meu sărut

August 29, 2011

(apăsați click și Vspomnite vsio!)

Puține sunt lucrurile care sunt capabile să te trimită într-o altă lume unde ai vrea să rămâi. Prima atingere de mână, prima îmbrățișare accidentală, primul sărut apoi toate se condensează în amintirea noastră oferindu-ne fiori indiferent de axa cronologică când s-au întâmplat toate.

Primul sărut în general, sau primul sărut cu o persoană anume e acela care ți-l amintești chiar dacă nu-ți mai amintești poate numele de familie a persoanei date, culoarea ochilor sau cum îi place să-și bea cafeaua. Primul sărut e cel ce te face să vrei primul sărut al reîntâlnirii, care te face să-i cauți buzele cu ochii închiși și apoi să-ți oprești ceasul interior.

Pe 28 august, sunt deja 4 ani de la primul meu sărut.(Eu cândva am scris cu lux de detalii despre asta). Și eu îl țin minte dulce și magic. Mai țin minte senzația că nu știam ce anume trebuie să fac și mă simțeam jenat să întreb. Apoi mă întrebam dacă se observă dacă e primul sărut sau nu. Multe întrebări care sunt irelevante în timpul sărutului deoarece acum știu că atunci când săruți pierzi legătura cu spațiul și timpul din jurul tău și pur și simplu ești undeva.

Poate veți spune că primul vostru sărut nu a fost cine știe ce, dar eu cred că fiecare îl ține minte așa cum vrea el să-l țină minte, sau fiecare îl descrie depinzând cu cine vorbește. Nu știu dacă e neplăcut sau provocator când indirect ți se spune că altcineva sărută mai bine ca tine, de aceea e greu să vorbești despre alte săruturi cu cineva pe care vrei să o săruți.

Eu ador săruturile. De fapt ador lumile în care sunt trimis în timpul acelor săruturi. Deoarece dacă săruți pe cineva de care ești foarte îndrăgostit, atunci e de parcă ai contopi lumea ta cu fluturași cu lumea ei, cred că anume aceasta e chimia, când se întâlnesc două lumi cu fluturi ce zboară la fel.

Uneori poți nici să nu cunoști persoana sau să-i știi numele, dar dacă aceste două lumi se contopesc și fluturași noi apar atunci e magie.

De aceea eu cred în ideea că poți ști exact ce se va întâmpla între două persoane după primul sărut. Dacă va fi o dragoste nebună sau se va limita la un sărut, dacă va fi o relație pasageră plină de pasiune sau ceva impus. Omul când sărută nu poată să mintă, atunci el e cel mai sincer.

Sărutul ne face mai sinceri.

Și nu contează a fost doar un sărut, sau mai multe dar săruturile ne conectează viețile pentru totdeauna. Mă gândesc acum la anumite iubiri platonice pe care le-am avut, și când să mi le amintesc, îmi amintesc doar senzațiile dar nu și persoana. Cred că de aceea relațiile la distanță nu funcționează, deoarece lumile ce se contopesc în timpul săruturilor ajung să se uite. Desigur că la reîntâlnire acestea vor fi la fel, dar dacă nu se cultivă mai des, fluturii ajung să moară.

Fiecare persoană sărută diferit, iar felul cum noi sărutăm este direct proporțional cu felul în care ne-au sărutat persoanele. Deoarece noi selectăm ceea ce ne place și dăm ștafeta mai departe. Nu există un sărut mai bun sau mai rău la nivel obiectiv, există doar felul cum ne conectăm cu persoana dată. Și se ajunge până la urmă la chimie și la atitudinea noastră.

Dacă nu vrem să sărutăm pe cineva, chiar pe cineva care am iubit, și totuși sărutăm, sărutul ne pare mediocru. Și apoi un sărut e compus din două persoane, dacă nu se implică ambele sărutul va fi comme ci comme ca.

Eu ador când sunt sărutat ușor pe buze. Ador când sunt mușcat un pic de buze. Ador când pur și simplu buzele sunt lipite inerte. Ador când buzele se caută cu ochii închiși și ador buza de jos. Îmi pare cel mai dulce ce poate exista.

Când mă gândesc că în fiece clipă cineva se sărută pentru prima dată, am furnici în tot corpul. În PS: I love you, se spunea că atunci când săruți prima dată o persoană, viața ta precedentă se termină și începe una nouă.

Apoi primele săruturi mereu ne fac să ne fie dor. Uneori ne putem trezi dimineața cu sărutul cuiva pe buze ași atunci tot la ce ne putem gândi și tot ce putem spune e:

Sărută-mă!

32 comentarii leave one →
  1. Nomad permalink
    August 29, 2011 15:55

    și acum mai țin minte primul sărut,cu o colegă de clasă…Astăzi ea deja e pensionară.
    Mi-i greu pe suflet să-mi amintesc de aceste lucruri,pentru că tot ea mi-a băut cafeaua…:))

    • August 29, 2011 16:18

      uuuu da când a fost asta? și pe atunci cum se percepea primu sărut?

    • August 29, 2011 22:21

      Eii-i,am prea mărit eu anii,dar acum poți să crezi.e o senzație rară!Dacă o repeți peste o oră,are aceleași simptome.
      Dar știi ce e mai important?Să reușești să o păstrezi proaspătă în memorie.

    • August 29, 2011 23:30

      cred că adevăr vorbești my friend!

  2. August 29, 2011 16:13

    sensibil si foarte romantic🙂

  3. Viorica permalink
    August 29, 2011 17:05

    Da tu esti tare romantic🙂 Eu tin minte fiecare secunda a primului meu sarut si azi trec fiorii prin mine cind imi amintesc si parca simt din nou cum picaturile de apa cadeau peste noi iar eu zburam prin alta lume de fericire, exact cum povestesti tu, si a fost cu mult timp in urma cind aveam vreo 15 ani🙂

    • August 29, 2011 20:35

      mai vorbești cu persoana dată?

    • Viorica permalink
      August 29, 2011 20:50

      e tare funny da o sa iti spun ca da, vorbesc chiar in fiecare zi, e sotul meu acuma🙂

    • August 29, 2011 23:30

      awwwwwwwwwwwwwww ce de sweeeeeeet :*

  4. August 29, 2011 17:06

    Ce repee trece timpul, of primul sarut nu se uita, ramine intiparit in suflet si te face fericit in momentele grele din viata.

    • August 29, 2011 20:36

      anume pe tine te cred cel mai mult:)

  5. jora permalink
    August 29, 2011 18:09

    si bred…

  6. DanyelaCostin permalink
    August 30, 2011 03:29

    Eu credeam ca la baieti e Altfel,ca ei nu retin toate detaliile…insa,citind acest articol, fie ca esti baiat,sau fata, resimti fiorii (demult uitati) ai primei intilniri, a primului sarut…Apropo peste cateva ore te vom vedea la Desteptarea (Jurnal Tv).

    • August 30, 2011 09:10

      Eu la deșteptarea, uuuuuuuu🙂

  7. Mai 13, 2012 11:05

    how about keeping it for the special person of your life?

    • Mai 13, 2012 11:12

      kisses should be shared not kept.

    • Mai 13, 2012 11:15

      I ‘d suggest to think through some disadvantages of this statement. I am sure you will find

    • Mai 13, 2012 11:17

      desigur, dar la fel văd dezavantaje și la al tău.

      eu nu zic că există o singură cale, un singur răspuns, fiecare face ceea ce simte că e mai bine. dar mie plac săruturile și iac-așa.

      oamenii dacă s-ar săruta mai des, nu ar fi așa stresați și nu ar avea atâta energie negativă în ei.

    • Mai 13, 2012 11:25

      Well, nici intr-un caz nu sunt in pozitia sa spun ca exista o singura cale corecta. Ce eu vad problematic aici, este legatura, care se formeaza la sarut, care, cred eu, este potrivita doar unui cadrul responsabil de relatie. In afara acestui context mi se pare o risipa.

    • Mai 13, 2012 11:34

      deja acolo e vb de respect, dar din perspectiva mea, nu poți construi o relație dacă nu-ți place cum sărută persoana dată și dacă nu este chimie

    • Mai 13, 2012 11:39

      depinde pentru ce esti in relatie. Daca vrei doar senzualitate, atunci multe conditii de felul acesta poti sa ai…

    • Mai 13, 2012 11:51

      ș asta-i tot drept. dar dacă nu simți persoana dată într-un fel nu poți să te deschizi față de ea

    • Mai 13, 2012 12:28

      depinde ce e deschiderea. Daca te referi la cea emotionala, presupun ca o persoana calda, cu un caracter plin de respect si acceptare e cel mai sanatos drive pt deschidere… Iar asta inseamna cunoasterea persoanei. Iar cunoasterea cere timp, cit si efort de a ne dezvolta discernamintul

    • Mai 13, 2012 12:32

      drept. dar așa toți s-ar săruta rar, și ar fi o lume tristă.

    • Mai 13, 2012 12:40

      nu, cred ca ar avea mai mult interes sa construiasca relatii de durata, in care se pot saruta cit vor🙂

    • Mai 13, 2012 11:47

      de altfel, vorbind despre chemistry, din start e clar daca este sau nu

  8. Mai 13, 2012 11:21

    Iate mă ce ești de romantic… ^_^
    Anyway, lectura acestui articol mi-a trezit sentimente și amintiri foarte plăcute : )

  9. Marta permalink
    Decembrie 12, 2012 18:13

    E foarte dragut ))

Butterfly sharing is caring

