Skip to content

Victoria Vlad

August 26, 2011

Nu știu dacă știu vreo persoană care să lupte atâta cu viața și să aibă mai multe victorii. Poate ăsta e și rolul numelui sau a felului cum ai făcut ca numele tău să sune. Victoria e unul din acei oameni cărora li este frică, foarte frică, dar nu încetează să meargă împotriva fricii.

Se spune că anume acești oameni sunt acei curajoși. Frica mereu va exista, contează cum o domesticim. O parafrazare ar fi Mi-i frică, ergo sum. Și așa Victoria pășește cu fală înainte și face lucruri care unii oameni nu cred că le vor face.

Ce-mi place la ea e că și ea călătorește, și atunci când călătorești înveți lucruri, și înțelegi lucruri pe care doar călătorii le înțeleg, și percepi lucrurile total altfel. Victoria a fost în USA, Cehia, Azerbajan, România și nu numai. Iar acum e din nou în Washington, D.C.

O carte a Victoriei Vlad

Dintre primele lucruri care le țin minte despre Victoria este cartea pe care ea a scris-o. Nu am văzut-o niciodată, nu am citit-o niciodată, dar la început Victoria foarte multe ne povestea despre ea, nouă Ugrazilor. Căci așa am cunoscută, ea este unul din cei 8, norocoși Ugrazi ai anului 2009. PS: V-am mai povestit de Corina Vodă.

Și acum cartea aia a Victoriei îmi pare ca un to-do list făcut de ea atunci, pe care l-a împlinit, acum mă întreb care e to-do list-ul ei.

Când eram în USA, Victoria tăria în Austin, Minnesota, și ea m-a motivat să caut burse și să profit de anumite chestii cât sunt acolo. Ea câștigase și o bursă a universității și o bursă a statului Minnesota, și lucra la un proiect important.

Petrecusem atunci multe seri pe skype, vorbind despre una, despre alta. Eu mereu îi scriam că vreau pivă, iar ea zicea că îi este dor de noi ugrazii. Tania și Victor au fost la ea, eu din păcate nu am mai ajuns. În DC anul trecut, ea câștigase și Cultural Passport, și datorită ei avem unul din cele mai amuzante video, cum dansez eu cu Victor pe scenă în fața întregiii generații de ugrazi 2009-2010.

De atunci până acum, Victoria a mai făcut TED-ul, împreună cu echipa ei frumoasă, și nu știu cum, a făcut că a adus-o pe Kyra Gaunt în Moldova, eu îi mulțumesc mult că mi-a ascultat recomandarea, deși poate că nu era cea mai excelentă, cred că publicul nostru e diferit și e greu să vorbești în fața lui dacă nu cunoști până la detalii contextul, așa cum au făcut ceilalți speakeri ca Grosu, Zgardan, sau Hadârcă.

Apoi Victoria a fost cu mine în echipă la MDIMUN și a fost amuzant să vorbim despre știe Victoria ce, și să se descarce nervos. Chiar era hilarious.

Victoria poate cânta la pian, și poate dansa tango, o dată a încercat să danseze cu mine, dar eu habar nu am cum se face asta, mereu am spus că voi învăța în Argentina când voi ajunge, totuși Victoria dansa superb cu Mihai, tangoul.

Victoria chiar a avut curaj să cânte pe scena din DC, și nimeni din noi nu știam că ia poate face asta. Apoi nu voi uita nici fereastra ei stricată de furtună despre care îmi povestea Victoria.

Victoria, la fel, a fost una din cele mai bune studente din Moldova din generația ce tocmai a absolvit, reușind să obțină și Bursa VictoriaBank și Bursa Moldcell, eu sunt foarte mândru că am putut să fiu și colegul ei de burse. Așa o vedeam și mai des.

Nu știu dacă Victoria folosește deja foursquare-ul, dar eu am învățat-o să o facă, la filmul FAT.

Și uneori nu contează unde te afli pe planetă, mereu știi că unii oameni mereu vor fi în anumite cercuri și vor face ceea ce știu ei mai bine, și dacă întâmplător nimerești pe undeva, știi mereu unde să-i găsești.

Alege Victoria!

Eu aș vrea să-i spun Victoriei mereu să meargă spre ceea ce-și dorește, oricât de puțin probabil și oricât de înfricoșător ne-ar părea. Nu putem trăi viitorul în prezent cum nici trecutul în viitor, așa că mereu când vom ajunge să înfruntăm ce avem de înfruntat vom găsi soluțiile optime.

Apoi dacă tu nu faci așa nu mai știu cine ar putea-o face. Aici puteți găsi blogul Victoriei, care cândva s-a numit și Păpădia Victoriei, deoarece acesta era simbolul grupului ce trebuia să plecăm în state, de parcă a venit un vânt, ne-a luat și ne-a trimis pe fiecare undeva. The wind of change.

Și nu trebuie toți să te iubească, iubește-te tu cu tot ce ai și o să vezi că asta e cea mai mare Victorie pe care o poate avea un om, să se iubească sincer pe dânsul fără a conta cum ești, și de ce ești așa. Noi, aici, acasă te iubim mult și ne mândrim cu tine. Make the White House find out cine e Victoria noastră.

Apoi tu doar știi că faci parte din familia 27.

Îmbrățișări ca acasă.

PS: eu încă am insignele pe care mi le-ai dat la workshop în DC. Pe ambele.

 

2 comentarii leave one →
  1. August 26, 2011 12:30

    gorgeous

Butterfly sharing is caring

