Skip to content

Dana Muntean

August 16, 2011

Trăim timpuri diferite, iar ceea ce e în jurul nostru se schimbă mult mai repede decât noi ne-am obișnui cu asta și a ne face să rămânem în zona noastră de comoditate. Așa că sunt sigur că acum mai rar când cineva își poate permite să aibă un frate sau o soră din pelinși.

Eu nu știu când am devenit cu Dana, frați din pelinși, dar acum ambii ne mândrim cu asta și nu ne e rușine că niciodată nu am îmbrăcat Pampers și nici Huggies.

Acum dacă o să vreți să o vedeți pe străzile din Chișinău să-i dați întrebări curioase despre cum e să fii crescut în pelinși și ce influențe are asupra personalității nu veți putea, dar la sigur o veți putea face săptămâna viitoare când Dana se întoarce pe tărâmurile și meleagurile natale. Vă rog să fiți înțelegători cu ea, șocul cultural, nu contează unde, la început te bulversează, așa că aveți grijă de surioara me, asta așa ca frate o spun!

Daniela

Deși Dana în acte probabil e Daniela nu știu dacă i-aș putea spune așa. Aș întâlnit-o acolo unde le-am întâlnit și pe Aliona Laduș și Lena Berșadschi. Eu vă spun sunt anumite locuri în anumite perioade unde se concentrează persoanele care vor avea impact asupra ta, și tu asta vei observa mult mai târziu, și atunci cam vag îți reamintești perioada când nu vă cunoșteați, pentru că e greu să faci asta când simți oamenii de parcă i-ai ști o viață.

Deci undeva când eram clasa a 7, a 8, la Clubul Tânărul Antreprenor, și ea face partea din generația de aur 2008, a liceului Dante Aligheri. De fapt acesta a fost și primul lucru ciudat care l-am aflat de la Dana, ea trăia la Botanica și o bucată bună de timp făcea naveta ca să vină la școală la Buiucani.

Apoi Dana de când e ea, eu o țin minte ca model, partea amuzantă era că deși era sexy, cei de la modeling îi ziceau că ar trebui să mănânce mai mult. Unii oameni se stresează oricum în perioada adolescenței, ori prea mult, ori prea puțin, ori multe acnee.

Dana mereu a fost activă și s-a implicat în tot ce i-a plăcut și i-a adus plăcere, de asta acum mulți pe ea o știu, adică jumate de Chișinău și tot ASEM-ul, și eu mă mândresc cu ea. Mai ales că ea acu a învățat un an în USA, New York.

Când eu aplicam la UGRAD, vorbeam atunci cu Dana și nu știu de ce ea era foarte indecisă dacă vrea sau nu să aplice, apoi un an după asta m-am bucurat să aflu că ea a câștigat alt program.

Apoi într-o zi m-am trezit că Dana m-a rugat dacă pot scrie ceva pentru allmoldova, ea acolo tot scrie și e șef, dar eu i-am răspuns că mi-e mii dor de ea, și încă îmi este, pentru că ori-decât timp nu ne-am știe. Eu mereu îs ocupat, ea mereu e ocupată, dar pe mine mă surprinde că deși așa lucrurile sunt, noi continuăm să comunicăm frumos și mereu ne susținem dacă avem nevoie.

Țin minte că într-o zi, Dana și-a făcut blog, atunci nu știu dacă și l-a făcut dacă a vrut sau ca să aibă, dar mă bucur mult că a reușit să se mențină și să scrie constant pe el, și nu la aruncat în paragină.

Eu nu sunt primul care scrie despre Dana. Ea a mai apărut pe allfun și Radu Ceban i-a luat un fel de interviu, așa că puteți să trageți cu ochiul și acolo.

Apoi ca să vă demonstrăm că așchiile noastre nu sar departe de la trunchi, ambii am filmat pentru pașapoartele albastre a lu Snails, și filmulețe noastre sunt unele din cele mai vizualizate, are we hot or not. Eu cu Hămuraru în Belgrad, Dana în DC.

O dată ne-am întâlnit la semafor lângă Gemenii și am făcut o poză și din câte văd asta până când e unica poză care o găsesc cu noi. Am observat că de multe ori cu oamenii care îți sunt mai apropiați ție faci mai puține poze. Poate pentru că momentele petrecute cu ei sunt mai importante decât imprimarea aia a momentului, și totuși avem nevoie și de momente care să ne transpună în alte timpuri și alte amintiri, așa că dragă Dana, avem nevoie de poze!

Apropo de poze, Dana tu ai observat că avem aproape același număr de poze tăgguite pe Facebook, ciudată coincidență.

Chiar și citatul ei preferat de pe facebook, e din una din poeziile mele preferate: Invictus. Noi ne asemănăm mult, vrem asta sau nu vrem dar am fost crescuți în aceeași familie, cu aceleași pelinși. Familia 27!

Îmbrățișări calde!

4 comentarii leave one →
  1. August 16, 2011 02:20

    Tare ninunat mai esti🙂 Sunt flatata sa fiu membru al marii tale familii🙂
    Acum momentul adevarului:
    Tata m-a numita Dana, sunt asa si in adeverinta mea de nastere, si in pasaport. Asa ca daca cineva ma vede pe strada si ma va numi Daniela, risca sa fie ignorat… nu din cauza ca nu-mi place acest nume, pur si simplu nu e numele meu.
    Eu tin minte cum a inceput toata afacerea cu pelinshile, cand mi-am facut blog, ai fost printre primii care mi-a comentat CV-ul :))
    ” alex
    19/12/2009 at 11:47
    Danna, naissssss CV:)
    anyway ma bucurca ca ai blog:) vad ca il designed to be very profesional:) anyway eu m-as bucura daca as citi si ceva despre tine, din interiorul tau, iak ashe Pelinka Zaviot:)

    Bafta si HUggzzz”

    „Pelinshile zavut” si ne vedem de la o luni! :*
    Huuuuuuug!🙂

    • August 16, 2011 08:27

      păi iaca de ce nimeni nu ți-a zis Daniela, apropo, ai vreo statistică câte Dane și nu Daniele sunt în Moldova:)

      ș funny, Pelinka Zaviot pe 19 decembrie:)

    • August 16, 2011 16:26

      Statistica n-am, dar pot sa intreb pe cineva sa-mi spuna🙂
      Dar ce-i pe 19 decembrie?🙂

    • August 16, 2011 17:48

      ziua comentariului meu:) apropo statistica o poți găsi în articolul meu, eu pe google:)

Butterfly sharing is caring

