Skip to content

[Papergirl #18] M-am îndrăgostit

August 15, 2011

Eu m-am îndrăgostit, de oameni frumoși, fete frumoase, desene mereu peste înțelegerea mea și dorința de a trăi și a crea.

Atunci când te afli mult timp printre culori, culorile îți intră în sânge. Și la amiază îți curge sânge purpuriu prin vene, la prânz- albastru, de viță regală, și spre seară mai roșu ca niciodată. Curge culoarea Papergirl. Și mulți au acest ”virus” în sânge, ceea ce creează o epidemie de creație.

Au mai rămas 2 ateliere, printre care unul îl vom face mai mult ca sigur la Gustar. Așa că cine mai poate, cine nu a avut curajul până acum, îi invităm să ne bucure cu prezența.

Cineva mă întreba ce mă inspiră. Răspunsul e simplu: Voi. Voi cei ce mă citiți, voi cei ce vorbiți cu mine și voi cei ce sunteți în viața mea. Fără voi eu aș fi altfel și poate culorile și cuvintele mele altfel.

Sâmbătă iar am văzut fețe noi, fețe pline de dragoste. Fețe de 27 de ani, și nu ai cum să nu iubești aceste fețe. Fețe îndrăgostite, fețe fericite, fețe rumene și zâmbărețe.

Oameni ce deja respiră împreună și oameni care creează, și vor crea chiar de va exista pe viitor Papergirl sau nu. Oameni ce se bucură de creație și oameni care intră în ADN-ul altor oameni, creând oameni noi și colorați.

Dacă am fi făcut câte un atelier pe an, sâmbătă, Papergirl ar fi atins majoratul. Și asta e o minune că am ajuns până acum și vă mulțumim tuturor că faceți această minune posibilă.

Mereu aceeași, mereu colorați, Acasă la Fluturaș și Papergirl. O dragoste ce vine din voi spre voi. Îmbrățișări!

5 comentarii leave one →
  1. YaNa88 permalink
    August 15, 2011 11:53

    vai ce blog fain ai! citesc de ieri si nu ma SATUR!

  2. August 15, 2011 23:17

    Never Say No to Panda !!!

Butterfly sharing is caring

