Skip to content

Dear Obama, We want minuNata back și punctum!

August 12, 2011

Dragi ofițeri de presă a Casei Albe, dacă nu ați înțeles asta e o petiție din partea poporului ce trăiește între Prut și Nistru, adică Moldova (Google Maps).

Nu voi traduce textul pentru că voi ați inventat Google Translate-ul așa că utilizați-l, apoi persoanele care citesc acest blog, citesc în Română (Romanian).

Așa deci, rog și restul bravilor flăcăi și domnițe să se alăturea cererii mele, ca vocea noastră, adică ecoul să ajungă dincolo de ocean și la extratereștri așa încât, draga noastră să poată să mai sărute o dată patria natală, baștina unde a mers prima dată cu colinda și unde a scos prima ei căldare de apă din fântână. (Scriți comentariu și faceți Share!)

Așa deci, dragă Barack, noi aiși în țara noastră de pe un picior de plai și o gură de rai, tare mult o iubim pe minuNata noastră (iaca aici e și blogul ei care acum îl updatează mai des). Și noi vrem ca ea să ne mai bucure ochii cu razele ei de soare și cu părul ei câteodată roșu, câteodată coniachiu și câteodată spălat la două zile.

Vrem ca ea să mai strige uneori când are ciclu la început de lună și să ne îmbrățișeze când ne vede.

Vrem ca anume ea să fugă de aparatul nostru când vrem să-i facem poze, și să o vedem cum bea ceai de fructe la Noroc Volosatâi. Vrem ca ea să pună inimioare pe wall-ul Cristinei Robu de pe IP moldovenesc și să-și pună pe frigider lista cu evenimente creative.

Vrem să mai mâncăm cu ea la Gălbenuș și mai vrem ca ea să-l vadă pe Dumitru Braghiș în șortiși și maică în setacică și cu barsetcă.

Mai vrem să vedem cum ea mănâncă măsline și vine în diferite rochii și vorbește despre sânii ei și a altor persoane, mă scuzați, sufletele am vrut să zic.

Apoi evenimentele ca Balul de absolvire de la Asachi, Vadul lui Woodstock și tăti atelierele Papergirl, își pierd din farmec dacă acolo nu se aude vocea minuNatei și dacă ea nu-și notează în agendă multe lucruri, și nu scrie articole despre sex și modă pentru Health and Beauty (asta Vlaicu a pus-o).

Noi tare te rugăm, dragă Baracik, și am spune Împărate, Împărate dați-ni o minuNată, da noi deja știm ce minuNată vrem, iar tu știm că ești bun, și belîi și pușâștâi (zicală rusească ce nu poate fi modificată dar care sună foarte fluffy în acest context) și ne o vei trimite înapoi acasă pe minuNata.

Pentru noi nu contează dacă o trimiți cu trenu, cu vaporu, cu zaparojețu sau cu Jumbo Jet-ul șii dai drumu cu parașuta, noi o vrem acasă și punctum.

Noi așteptăm un feed-ba(ra)ck și un atvet prompt.

Cu dragoste și work and travel,

Toți cei ce au semnat această scriitură.

1. Alexandru Lebedev

2. Vadim Zgherea

3. Mariana Oprea

4. Rodion Guștiuc

5. Livia Purici

6. Cristina Morari

7. Maria Zadnipru

Pentru ca să-ți facem o imagine cum arată ea diferit, ți-o prezentăm în 27 ipostaze și vreo 10 koftacike.

Enjoy:

8 comentarii leave one →
  1. August 12, 2011 00:24

    eu am mai mult de 10 koftacike😛

    • August 12, 2011 00:25

      eu te cred de flori, da de koftacike am samnenie:)))

  2. August 12, 2011 00:34

    aaaaaaaaaaaaaaaa… sunt sh eu pe fotkaaaaa… sh eu o vreu pe minuNata back.. insa if she is happy there.. i’ll let her stay there.. as long as she wants/needs.. and I’d go there myself❤

  3. August 14, 2011 10:14

    love U, my sweet red haired bitch, and miss you so much…. daca te intorci iti cumpar o rochie in buline🙂❤

    • August 14, 2011 22:36

      uhh tî rochie pidijeaba

    • August 14, 2011 23:37

      tu va trebui sa raspunzi pentru asta! pentru ca daca este online is like forever there😀 eu am sa vin si am sa te ieu shopping dupa o rochie in buline!

    • August 15, 2011 01:57

      uuuu se poate eu fotși să fac?

Butterfly sharing is caring

