Skip to content

Inga (z)Burlescu

August 9, 2011

Mulți mi-au lăudat parfumul, cineva a spus că îl adoră, iar persoana responsabilă ca eu să am aromă frumoasă, e Inga Burlescu. Născută de ziua teatrului, de ziua Unirii Moldovei la România în 1918, dar cel mai important, e născută tot pe 27.

Și de când ne știm am avut ce să împărtășim de la cele mai nesemnificative evenimente, la chestii ce țin de frustrările noastre, iubirile noastre sau temerile noastre. Și eu știu că pot avea încredere în ea.

Și mai știu că Inga e în căutare de sens și motivație la fel ca mine, poate că anume asta e specificul celor născuți pe 27, pentru că am mai observat acest fenomen, și pe cât de curios ne face uneori asta, pe atât de pierduți în spațiu și idei.

Dar eu nu îi spun ei – Inga, Inga pentru mine e și va fi Gaia!

Before and After Gaia 

Inga a fost Inga doar până când fiica lu Victor Zamă, Mia, a început a vorbi. Atunci ea i-a zis Gaia, apoi și noi, cei de la Studiu Biblic, am început a-i zice Gaia. I-am zis la un moment dat și InguShetia, dar Gaia a prins mai mult la public. Și de la noi alte persoane au început a o numi Gaia, iar acum pentru mine, Gaia e indispensabil personalității lu Inga.

Am întâlnit-o prima dată pe 2 august 2007 lângă inscripția Zimbru de la stadionul Zimbru, în meciul acela Zimbru a fost egalat la final și a pierdut calificarea mai departe în cupa UEFA.

După asta am fost cu Clau la ea acasă, și pe urmă adormeam din picioare la adunare. Acum toate par a se fi întâmplat foarte repede și logic.

Eu mereu am luat-o peste picior pe Gaia că lucrează la Oriflame, dar asta nu înseamnă că o făceam cu rău pentru că și acum am pungi colorate de la ea, și săpunul în formă de inimioară și parfumul meu, pe care nu cred că-l mai schimb. E al meu și basta.

Gaia e persoana ce mi-a adus chestia ce atârnă la mine din buzunar din Malta, chestia pe care e scris că eu sunt născut pe 27 mai și descrierea mea care este foarte adevărată.

De când am venit din USA, mai zicem cu Gaia să luăm vreodată prânzul și din păcate deja a trecut un an și o văd doar întâmplător pe stradă. Unele persoane are missed, other more than missed.

Gaia la anul va absolvi ASEM-ul, și e foarte bravo. Iarna asta când fusei la Lacul Roșu, Gaia a fost persoana care ne arăta scurtăturile, care ne-au făcut vacanța mai interesantă și fundurile mai vine, dar cum zice Hămuraru: ”Its not on this, people to be”.

Și chiar mai țin minte cum noi vreo 4 băieți ne țineam cum puteam după ce Gaia a condus de la Aeroport până pe Sciusev, dar cred că de data asta dacă aș fi în mașină cu ea, aș fi una din cele mai liniștite persoane de pe pământ.

Uneori mă mai uit prin Arhiva de messenger și mă umflă râsul despre ce vorbeam, alteori mă face nostalgic. Dar așa e viața uneori ne apropie, alteori trebuie să ne urmărim propriile drumuri. Dar sunt sigur că drumul meu se va mai intersecta de multe ori cu cel al Gaiei.

Gaia a fost și mai este uneori CUC, și eu sunt mândru că din cauza mea ea s-a cucit și asta e doar spre bine.

Tot de la Gaia am început să folosesc Wilkomi, pentru a spune Cu plăcere, și nu știu de ce asta e acum foarte propriu. Apoi la Lacul Roșu, eu stam în scurta Gaiei și înghețam la balcon pentru a sta pe net, și vorbeam un pic despre discuțiile pe skype, și cum ele se încep și cum se termin așa fără a observa. Gaia m-a ghidat și pe muntele Ucigașul.

De asemenea cu Gaia, în vara 2007 am creat Gailand-ul și imnul Eu sunt fericit, iar după un an, am creat ZamăTV, cele mai creative echipe de la acele tabere, și chestiuțe care mă fac să mă simt mult mai aproape de oamenii cu care eram atunci în echipă. Încă unele persoane sunt Pătrunjel sau Patlajică, și încă Mihai Clapaniuc își ridică hamutul, iar Mihai Ungureanu face respirație gură la gură furnicii scăpată de inundații, iar Dan spune că tortul de ziua de naștere a lui Dorin Chirtoacă îi skolizkii.

Unele amintiri nu se pierd nici chiar dacă trec care de an și ceea ce a fost pare ridicol, dar atunci când mai mulți oameni simt ce a fost, la fel cum simt momentul de acum, unele prietenii vor trece testul timpului și mereu vor rămâne în inimi.

Familia mea 27 e mărișoară, dar nu ar fi niciodată completă dacă Gaia nu ar fi acolo. Îmbrățișări parfumate ție, dragă Ingușetie!

10 comentarii leave one →
  1. alexandrina permalink
    August 9, 2011 23:53

    eu ii ziceam ingushor🙂

  2. August 14, 2011 15:12

    Oooo, cam prima persoana despre care citesc/aud ca e conationala mea si ca suntem nascute la aceiasi data😀

    • August 14, 2011 22:34

      tu nu ai mai întâlnit persoane născute pe 27 martie?

    • August 15, 2011 09:39

      nu, niciodata, Stiu citiva pe 26, citiva pe 28 si 29, dar iata pe 27 nu am vazut nicicind pe nimeni😦

    • August 15, 2011 21:39

      awwww mi scuzi:) hug, totuși asta nu schimbă faptu că e tare cute să fii născută pe 27

    • August 15, 2011 09:46

      hmm da tu ai văzuto, atunci când venitai la studiu biblic, gaia tot era acolo

    • August 15, 2011 15:55

      Eu niciodata nu am fost la studiu biblic, cred ca ma confunzi cu cineva😀

    • August 15, 2011 18:12

      păi tu ești dana, nu? tu mi-ai zis de filmul The Secret:)

    • August 15, 2011 21:24

      sunt Dana, asta cu siguranta, dar se pare ca alta, si cu The Secret, cred ca ti-as fi recomandat cartea, nu filmul, eroare😀 sigur-sigur

Butterfly sharing is caring

