Skip to content

[Papergirl #17] Copii poveștilor de mâine

August 8, 2011

Eu deja încep a devine nostalgic. Au mai rămas 3 ateliere din Papergirl de anul acesta. Și nici Mama Papergirl, minuNata, nu e pe meleagurile noastre. Totuși asta nu mă face, și nu face echipa Papergirl să renunți la culoare și să scalde oamenii în culoare.

La atelierul de sâmbătă, iarăși am văzut fețe noi, entuziasm chiar și în vârful unghiilor și senzația că minunea creației nu se poate descrie în cuvinte, e vorba de acea legătură dintre tine, foaia și culoarea. Și orice ar ieși de acolo, e lumina sufletului, și atâta timp cât sufletul e în floare, și soarele răsare.

Mi-am încărcat iarăși bateriile pentru săptămâna ce vine, și vă invit și pe voi să veniți data viitoare, până atunci savurați ceaiul ce îl aveți lângă calculator și deschideți-vă sulfetul pentru culorile Papergirl.

Iubire pentru toți și fiecare.

Îmbrățișări!

4 comentarii leave one →
  1. August 8, 2011 15:28

    si eu l-am desenat pe Pinky Unicorn🙂

  2. August 9, 2011 01:13

    I am the only one missing here T.T

Butterfly sharing is caring

