Skip to content

Alina Sclifos

August 2, 2011

Pe timpul când pe Facebook dacă aveai 10 prieteni comuni și asta era mult, s-a organizat primul offline Facebook la care am participat eu. Un fel de mix între Facebook, Ziarul Străzii și Opinii. Habar nu aveam cine îl organiza, și eu neștiind pe nime m-am dus.

Așa am cunoscut comunitatea Ziarul Străzii, de unde am cunoscut mulți și mulți oameni interesanți, majoritatea acum îi văd prin presă, cuc sau mișcări de care vrei. Dar despre ei mai pe urmă. Offline-ul era organizat de către Alina Sclifos.

Care și acum continuă să ne adune chiar și atunci când toți suntem plecați.

Madlen

Așa ca și în cartea lui Proust, Alina e Madlen sau Madlenush (blogul ei), o persoană care te face să fii în căutarea timpurilor pierdute și să nu le omiți pe cele ce vin.

De când am cunoscut-o, Alina era expertă în organizare și dacă ea se apuca ceva să organizeze precis oamenii veneau. Așa tot prin ea am aflat de excursia de la Bahmut din 2008, acolo l-am întâlnit pentru prima dată pe Oleg Ciubotaru.

Tot prin Alina am aflat de Școala de Vară la care am participat cu Senaturile Studențești din 2009, și tot Alina mereu m-a chemat la evenimentele Ziarul Străzii. De la Alina am aflat de multe ice breakuri.

Și tot de la Alina prima dată am auzit de Dance for Life. Într-o zi când ea mergea liniștită pe lângă Teatrul de Operă și Balet, am văzut-o și i-am văzut brățara cu Dance for Life pe mâna, și practic nu i-am lăsat nici o șansă de cât să mi-o dea mie. Eu și acum o am. E un pic roasă, dar îmi aduce aminte de Alina.

După ce trecusem de primul tur la IREX în 2009, aveam emoții foarte mari pentru interviu, și atunci am vorbit cu Alina, și nu știu cum, după ce am vorbit m-am liniștit, și aveam încrederea că orice ar fi, unicul rezultat va fi unul bun. Așa și a fost deși am vărsat apa pe masă.

Alina este CUC, juca în echipa Experience. Acum când învață în București, mai joacă CUC și acolo. Și eu cred că ea este un CUC foarte bun.

Alina a fost complicele meu în toamna lu 2009, când i-am făcut surpriză de ziua lu Gabi. Și lu Gabi i-a plăcut, și nimic nu mi-ar fi reușit dacă Alina nu ar fi existat, și sper că Gabi mai ține minte ziua aia.

Apoi Alina fiind în București, a fost o persoană foarte importantă în LSBB-ul de acolo și a fost unul din promotorii campaniei cu donatul de cărți.

Alina fiind la un pas studentă, adică înainte să plece în România, a susținut financiar, cât și dincolo de asta Portalul Monitorul Civic.

Și așa ea e persoana din acea mână de oameni care mereu o vedeai peste tot în Moldova, o persoană pe care toți o știe și pe care toți o știu, și chiar cred că orice elev, student și în general oricine poate învăța enorm de mult de la ea. De la felul simplu de a fi, la felul cum vede lumea și cum se atașează de oameni, și cum ajuți oamenii.

Și mie îmi place că mereu când veneau oameni noi la evenimente Alina încerca să-i facă să se simtă în apele lor, așa cum a făcut-o și cu mine. Apoi Alina a fost și la concertul Open Microphone, și o aștept când va putea să vină și la Papergirl.

Nu știu ce ne va mai aduce viața, nu știu cum, și nu știu de unde, dar Alina sigur va rămâne în Familia mea 27, o Familie cu oameni care sunt Povești de Succes și Exemple de urmat. Și persoane care le iubesc foarte mult.

Dear Madlenush, îmbrățișare, pentru ca niciodată să nu ne pierdem visele!

7 comentarii leave one →
  1. stefanoid permalink
    August 2, 2011 00:46

    da de offline netlog sh despre mn cand scrii?:d

    • August 2, 2011 01:04

      netlog la aniversare, da despre tine, când o să am destulă info😛 da ce vrei?

    • stefanoid permalink
      August 2, 2011 15:04

      😀 Netlog aniversarea nu e in curand :))

    • August 2, 2011 15:36

      vara viitoare

  2. August 2, 2011 07:10

    Hei, merci pentru articol :blush: recitind, mi-am adus aminte unele chestii despre mine.
    stii dupa freud parca, suntem reflectia a 5 oameni importanti din jurul nostru🙂 asa ca eu fara voi n-as fi asa cum sunt :* Iti multumesc pentru tot ce-am facut si vom face impreuna🙂

    • August 2, 2011 13:24

      iaca bun ș diștept băiet era Freud+

  3. Melly permalink
    August 2, 2011 09:31

    Abia aștept să vină ziua când altcineva va scrie despre tine😀 aș fi curioasă ce anume ar evidenția și câte alte persoane ar contribuii prin comenturi la întregirea caracteristicilor tale😉.
    Off topic:Odată miai trimis un sms cu un băiețel care plângea pentru că nu va putea să atingă niciodată o anumită stea…acum am senzația că ai devenit acea stea pentru mine…:)
    Nu știu cum o fost luna trecută, dar am simțit că totul îmi scapă de sub control și la un moment dat am renunțat să-mi mai bat capul..totuși…aș fi vrut să fie diferit în ceea ce ne privește🙂..presupun că niciodată nu vom avea timp efectiv pentru noi (probabil ar trebui să ne răpească cineva și să ne lase o săptămână pe o insulă pustie, that would do it :)) )…
    Bottom line..cred că vreau să mă scuzi pentru nebunia din viața mea :-< ..

    Legat de Colecțiile tale…pentru mine it's no surprise😛..și felicitări pentru perseverență, mio plăcut tare mult clipul Fluturaș Stop Motion (am înțeles și de ce păreai so beat up ), nu știam că ai așa talente vocale și la dans..probabil pașaportul albastru reprezintă o mare inspirație =))…

    In the end..I just wanna say: I'm proud of you my B :)…you are unique. ;;)
    Hugs&kisses
    M.

Butterfly sharing is caring

