Skip to content

Dorin Hămuraru

Iulie 12, 2011

Eu  nu țin minte exact, exact când prima dată am vorbit cu Hămuraru, nici cînd prima dată am auzit de el, dar ceea ce știu că acum îl văd ca pe song that never ends, and keeps go on and on my friends. Eu o persoană care explodează și implodează mereu, și e atît de imprevizibil din punct de vedere creativ încît mereu ești gata să-l însoțești în nebuniile lui.

Anul trecut ne-am aruncat în iarbă și dansam Stand by me pe cover-ul făcut de Snails, anul acesta vom face (dacă încă nu am făcut) deja vu în Belgrad. Și poate ne vedeți în videoclipul Snails, Pașapoartele Albastre. 

Dorin Hămuraru

El a fost în North Carolina și acum e în Sibiu, și pune la punct noi planuri strategice creative. Mai ales că are o armă specială: Chitara.

Este prezent mereu la Noroc Volosatîi, cînd îi acasă. Gurile rele spun că el întîrzie de fiece dată, dar eu vă rog să nu dați crezare acestor zvonuri impertinente.

Uneori deseori eu cu Hămuraru avem discuții pa dușam, și după ele noi ne liniștim ori vrem mai mult și eu aș spune că aceasta e foarte bine, dacă CIA, SIS, KGB, FBI sau FSB ar citi discuțiile noastre ne-ar face agenți secreți.

Hămuraru are o surioară, pe surioară lu Hămuraru o cheamă Sora lu Hămuraru și ea mereu vine la Papergirl și dăruiește din spiritul ei creativ și soarele din suflet. O dată Sora lu Hămuraru mi-a luat o brățară care am observat că nu o poartă. Hămuraru te rog să ai grijă de asta.

O dată la ziua lu LicuriShi, eu cu Hămuraru am băut Blue Hawaii, și atunci ne-am înfrățit, acum mai rămîne doar să facem asta Facebook Oficial. Hămuraru, tu vrei să fii fratele meu, la bine și la greu, eu să nu mă dau la fetele tale și nici tu la ale mele, să ne respectăm și să ne iubim reciproc pînă moartea ne va despărți?

Hămuraru are un simț estetic aparte așa încît uneori poate uita cuvintele la cîntece da nimeni nu observă.

El a fost și prin Grecia și a arătat 5 degete cu 5 cafele la bucătari, noi suntem foarte bucuroși că el a reușit să scape de acolo.

Hămuraru are uneori barbă, și mănîncă salată la Gălbenuș.

Cînd Yana a plecat în america, eu cu Hămuraru fugeam ca nebunii pe la Institutul Muncii, și nu am reușit să zicem la revedere, dar faptul că am sfidat toate legile și am încercat cred că a meritat.

Hămuraru chiar a jucat o dată în Moon Power, acum el mi-a dat cuvîntul că va juca mai des, așăi? Prietenii știu de ce.

Eu v-aș mai spune multe despre Hămuraru, dar majoritatea informațiilor sunt strict secrete, și dacă le citiți pe urmă va trebui să vă semnați condiționat testamentele. Poate cîndva prin arhive veți găsi ce citi.

Totuși dacă voi ați vrea să adăugați deva despre Hămuraru, be my guest, its open microphone!. Și eu ce veți scrie voi, voi pune aici ca update, și cu copyright-ul vostru.

În rest, chiar de acceptă sau nu, Hămuraru mereu va fi în Familia mea 27.

PS: Hămuraru, noi avem nevoie de o poză doar cu noi doi!

2 comentarii leave one →
  1. Iulie 12, 2011 13:27

    deam aveti poza doar cu voi 2 😛 ^ ^

Butterfly sharing is caring

