Skip to content

Fluturaș la TeleRadioMoldova

Iulie 6, 2011

Fluturaș a fost la Radio Moldova Muzical  și a vorbit și el ceva acolo despre dânsu și despre Blogging cu Rodion, dacă vreți să aflați ce – ascultați, dacă nu uitați-vă la poze, sau puteți să-mi auziți vocea sexy:

fluturaș (aici e link-ul și mai este link-ul și în Radion Moldova în caz că soundcloud nu lucrează)

2 comentarii leave one →
  1. Iulie 22, 2011 12:29

    hey! Alex! bravo 🙂 paremi-se e studioul de unde si eu cu Paula si Daniela, ne chinuim de luni pana joi 😀
    mmm, ok. am vazut poze, am ascultat emisiunea, scuze- doar 35%:), dar impresiile tale nu le-am auzit. Tie, cum ti s-a parut? emisiunea, Rodion si toate celelalte

    • Iulie 22, 2011 13:06

      destul de ok, dar se putea si mai bine. incerc sa nu dau comentarii

Butterfly sharing is caring

