Skip to content

Alexandrina Buruian

Iulie 5, 2011

O dată demult tare vorbeam cu Alexandrina despre nume, și eu îi ziceam că eu văd inițialele mele ca LA, de la Los Angeles. Atunci ea m-a întrebat, dar ale mele de la ce vin, BABA? eu i-am zis: Nu, ABBA!

Și iaca de aceea I want to thank you for the music, care mi-ai dăruit-o de când ne știm chiar dacă ne vedem rar. Pentru că nu știu ce aveam eu să fiu azi, dacă nu o știam pe Alex, chiar nu știu dacă aș mai fi avut cursul vieții pe care îl am acum, și dacă aș mai fi plecat mâine în Serbia.

Nu știu dacă voi ați avut vreodată prieteni pe care i-ați cunoscut tare mult timp online, apoi după câțiva ani să-i vedeți în realitate? Acum e mai greu să se întâmple așa, cu Facebook-ul și cu toate evenimentele care se întâmplă, dar a existat un timp când Facebook-ul încă nu era, iar despre evenimente aflai întâmplător, de asemenea încercai să rămâi la nivelul de mirc, decât de ieșit la o cafea. Și nu știu de ce, de teamă, de a nu fi văzut altfel.

Social Networks connects people

Dacă mă ve-ți întreba de unde o știu pe Alex, vă voi spune Tagged. Primisem o dată o invitație de la nu știu cine, și cum eu mă înregistram peste tot, m-am înregistrat și aici, și deci am intrat doar de 2 ori, o dată i-am trimis invitație foarte aleatoriu Alexandrinei, a doua oară când am vorbit și am zis că hai să trecem pe Bebo, altă rețea socială, mai mult britanică.

Și Alex și-a făcut cont acolo și a rezistat bătăilor mele la cap, să facă toate testele al de Cât de bine îl cunoști pe Alex. Apoi ea mi-a spus că îi place foarte mult Nickleback.

Apoi Alex era a 12, și nu cred că pe atunci se gândea la China, dar cum să dea bacul, și apoi aventurile de la Balul de absolvire, admiterea și toate alea. Acum par lucruri simple, dar ca la orice vârstă e tot important ce trăim, de aceea nu ar trebui să sărim peste anumite etape.

Apoi de pe Bebo am migrat pe Netlog, apoi în sfârșit Facebook, iar o dată când intrasem la Alex pe Facebook, i-am comentat majoritatea pozelor, îmi închipui câte notificări a avut, acum ea cred că se bucură că pe atunci încă nu era butonul Like.

Prin 2008, în februarie, când eu încă sufeream din cauza unei iubiri platonice, și m-am dus pe noapte la internet cafe (ce Dark Ages par acum timpurile celea), am vorbit mult cu Alex. Ea mi-a spus despre planurile ei, ea era anul 1 la facultate, eu trebuia să dau bac-ul. Ea mi-a zis despre cărți interesante, una cu fluturați dacă țin minte bine.

Apoi ea mi-a spus că a aplicat la o bursă, la UGRAD și așteaptă răspunsul și că el nu mai vine, apoi mi-a zis prima dată de website-ul eac.md, și mi-a zis că atunci când voi fi anul 1, să caut și eu acolo informație despre ugrad. Apoi eu am aflat că ea pleacă, de fapt eu nici nu aveam dubii și mă bucuram și asta mă făcea și eu să visez.

Apoi într-o zi de noiembrie, am primit un email de la Alex, în care îmi spunea că cei de la IREX roagă să trimită ca studenții să aplice, și mi-a trimis tot setul de documente, și să o contactez pe Rodica Vascan. Eu știu că atunci mi-am scos setul la imprimantă în 3 exemplare și îl citeam și îl citeam și îmi era frică să-l completez.

Alex mi-a spus că a scris eseurile într-o noapte cu multă, multă ciocolată și că a aplicat în ziua deadline-ului și totuși a trecut. Atunci eu am început să visez, să visez big times, cum se zice, că poate și eu cumva voi câștiga. Când am aplicat, tot ce puteam face e doar să sper și nu eram sigur de nimic, mai ales că rezultatele de la prima rundă au venit cam târziu, când deja eu îmi luasem tot gândul de la program și nici pentru TOEFL nu învățasem.

Prima dată am văzut-o la PDO-ul din iunie 2009, și dacă sincer mi-a părut mult mai frumoasă ca în poze, asta așa ca printre altele. Apoi eu am plecat și am aflat că și ea pleacă în China, așa că pe când eram în state aveam din când în când skype talks, unde Alex îmi povestea cum sunt chinezii, despre magazinele lor super-super mari. Despre felul cum unii prima dată au văzut-o pe Alex ca nu o chinezoaică și cum statul chinez susține economia Chinei. Mereu când vorbesc cu Alex adaug ceva la cultura mea generală.

Ultima dată când am văzut-o la picnic, am avut un pact: More than Words, right Alex?.

Să nu uit să menționez, că pe timpul când făceam campania electorală de alternativă, Alex era la mine în partid.

Nu cred că sunt foarte mulți oameni ca Alex, care să caute, să găsească și să zâmbească, să știe atâtea și să vrea să învețe și alte lucruri noi. Apoi eu tot vreau în China. Alex e o persoană ce inspiră, și acum, încă un an și va termina Dreptul la USM. Ea în anul 1 îmi spunea că la Drept trebuie să citești tare mult, și de foarte multe ori lucruri care se contrazic reciproc.

Alex, tu cred că știi că de când te știu ai devenit parte a Familiei mele 27, nu?

Îmbrățișări.

Și acum o puteți cunoaște un pic mai mult datorită quiz-ului ei de pe bebo:

2 comentarii leave one →
  1. Iulie 5, 2011 14:00

    the social network saga..lol daaams… its more than words its 27!! ;))

Butterfly sharing is caring

