Skip to content

Locul primei întâlniri

Iulie 3, 2011

Sunt sigur că fiecare ține minte unde s-a întâlnit cu cineva pentru prima dată. Unde au venit mai devreme și au stat ca pe ace întrebându-se dacă persoana dată va veni sau nu.

Uneori îți pare că fiecare persoana e persoana dată și tresari la fiece respirație.

Mie îmi este dragă această poză deoarece aici am stabilit prima întâlnire, iar o bancă mai spre dreapta este locul primului sărut.

Noi iubim Moldova deaorece ea face parte din legenda noastră personală, așa cum și pentru mine poza Clopotniței Catedralei, a fost locul care nu-l voi uita niciodată, și mai ales că ambii ne-am pus câte o dorință în locul din fața clopotniței.

Oduvancik m-a rugat să-i pun un like la această poză (poza a fost făcută de fratele ei, și din câte văd e un fotograf bun), iar eu nu am pus like-ul pentru concurs, dar pentru amintirea mea, așa că dacă vă atinge și pe voi nostalgia, puteți și voi să likeuiți poza, de asemenea să vedeți alte locuri frumoase din Moldova.

Iaca link-ul și cred că Oduvancik vă va fi foarte recunoscătoare.

8 comentarii leave one →
  1. Iulie 3, 2011 22:08

    Oduvancik este foarte recunoscatoare🙂 mersi mult!

    • Iulie 3, 2011 22:10

      avec plaisir:) ș poza e frumoasă îmi place etajarea clădirilor, și ideea că la noi în țară religia controlează politica și viceversa:)

  2. Iulie 3, 2011 22:20

    Mulțumesc foarte mult🙂, Profir tot e recunoscator.

  3. Iulie 4, 2011 13:35

    da’ mie inca imi place si stilul in care tu ai descris, Alex🙂

    noi acolo jucam pe bancheta din dreapta in pantomime…tot vesel era🙂

    • Iulie 4, 2011 14:19

      eu spre stânga, prima dată m-am despărțit de cineva:)+

  4. Iulie 10, 2011 18:02

    nooboshop

Butterfly sharing is caring

